کد خبر : 1751083 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 17:48 | 19.6K بازدید | 11 دیدگاه

او کار ما را سخت کرد؛

حاج‌صفی: امیدوارم اشتباهات داوری عمدی نباشد

کاپیتان سپاهان نسبت به داوری بازی با نساجی معترض شد.

حاج‌صفی: امیدوارم اشتباهات داوری عمدی نباشد

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در دیداری دشوار موفق به کسب پیروزی خارج از خانه مقابل نساجی مازندران شد که تک‌گل طلایی پوشان در این مسابقه را احسان حاج‌صفی با شوت تماشایی راه دور به ثمر رساند و سه امتیاز تیمش را رقم زد.

 

احسان حاج‌صفی در گفت‌وگو با "ورزش سه"، با اشاره به برتری سپاهان مقابل نساجی اظهار کرد: خدا را شکر دو تیم بازی خیلی خوبی انجام دادیم. کار کردن در زمین چمن مصنوعی خیلی سخت است ولی ما دو، سه جلسه در چمن مصنوعی تمرین داشتیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز با ارزش را کسب کنیم.

 

او ادامه داد: به باشگاه نساجی تبریک می‌گویم که تیم خیلی خوبی دارند و شک نکنید در لیگ برتر می‌مانند. خدا را شکر مقابل این تیم سه امتیاز را گرفتیم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

 

1593975

 

 

کاپیتان سپاهان با اشاره به اینکه تیمش یک نیمه ۱۰ نفره مقابل نساجی بازی کرد، گفت: هر تیمی یک اخراجی می‌دهد، کارش سخت می‌شود و فشار بیشتر و چند برابری را تحمل می‌کند. البته باید یک گلایه‌ای هم باید از کمک داور عزیزمان داشته باشم که خیلی با او صحبت کردیم، اما تاکید زیادی داشت که آن صحنه آفساید نیست

 

حاج‌صفی یادآور شد: وقتی ما صحنه را دیدیم، متوجه شدیم که کمک داور دوم اشتباه داشت و یک آفساید کاملا واضح و یک اخراجی مفت و الکی را نصیب ما کرد تا سپاهان برای بازی آینده یکی از مدافعان آخر خود را نداشته باشد. امیدوارم این اشتباهات برای ما کمتر شود و دیگر شاهد این صدمات برای تیم نباشیم چون واقعا حیف است و ما زحمت می‌کشیم تا نتیجه بگیریم، اما با یک اشتباه شرایط تغییر می‌کند. امیدوارم اشتباهات عمدی نباشد. خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم ولی امیدوار هستم داوری‌ها بهتر شود.

 

او در خصوص اینکه سپاهان شانس اصلی قهرمانی به حساب می‌آید، ابراز کرد: زیاد به فکر قهرمانی نیستیم و بازی به بازی پیش می‌رویم و هدفمان رو به جلو و پیشرفت تیمی است؛ اگر بتوانیم به قهرمانی برسیم که اتفاق خوبی است ولی امیدوار هستیم در پایان فصل مزد تلاش‌مان را بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها