کد خبر : 1751114 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 20:01 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: از عملی نشدن پروژه سوپرلیگ خوشحالم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، ضمن خوشحالی بابت عملی نشدن پروژه سوپرلیگ از فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کرد.

کلوپ: از عملی نشدن پروژه سوپرلیگ خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگد فردا در دیداری حساس و از سری مسابقات هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد میزبان نیوکاسل خواهد بود؛ شاگردان یورگن کلوپ تا پایان فصل محکوم به پیروزی در همه مسابقات هستند تا همچنان برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ شانس داشته باشند.

 

یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر نیوکاسل گفت: " خیلی دوست ندارم این را بگویم اما به کمک تیم‌های دیگر نیاز داریم. رقبای ما باید امتیازات را از دست بدهند و این در حالی است که ما دیگر با آنها مسابقه رو در رو نداریم. با این همه مهم ترین نگرانی ما این است که بتوانیم امتیازاتی که خودمان می توانیم را به دست آوریم.

 

 

1592998

 

 

در مورد بازی نیوکاسل آنها در ابتدای فصل عملکرد خوبی داشتند اما رفته رفته با افت مواجه شدند. آنها سیستم مورد نظر خود را پیدا کرده اند اما یک راه فقط پیش روی ما وجود دارد و آن هم پیروزی است."

 

یورگن کلوپ در واکنش به سوالی پیرامون سوپر لیگ اروپایی گفت: "لزومی ندارد که به گذشته فکر کنیم و باید تمام تمرکزمان روی آینده باشد. البته منتفی شدن سوپرلیگ اتفاق بسیار خوبی بود اما اکنون تنها باید روی کار خودمان تمرکز کنیم.

 

امیدوارم رابطه ما و هواداران حتی بهتر  شود. من نمی‌گویم همه کارهایی که مالکان باشگاه انجام داده اند درست بوده چرا که هرگز اینگونه نبوده است و آن ها اشتباهاتی داشته اند درست مثل همین قضیه سوپرلیگ. با این حال آنها هرگز انسان‌های بدی نیستند و فقط یک تصمیم نادرست اتخاذ کردند. به طور کلی خوشحالم که قضیه سوپرلیگ عملی نشد."

 

 

1594303

 

 

فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا: "خیلی خوب شد که رقابت‌های سوپر لیگ به حالت تعلیق در آمد اما فرمت جدید لیگ قهرمانان نیز تعریفی ندارد. یوفا این ایده را به من نشان داد و من هم گفتم که آن را دوست ندارم چرا که نمی‌خواهم تیم ها به جای شش بازی 10 مسابقه انجام دهند. نظری از ما پرسیده نمی‌شود و تنها باید به چیزهایی که می‌گویند عمل کنیم."

دیدگاه‌ها