کد خبر : 1751117 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 20:20 | 42.1K بازدید | 10 دیدگاه

ولادیمیر پوتین؛ عامل غیره منتظره شکست سوپرلیگ

به نظر می رسد ولادیمیر پوتین نقش مهمی در شکست خوردن پروژه سوپرلیگ داشته است.

ولادیمیر پوتین؛ عامل غیره منتظره شکست سوپرلیگ

به گزارش "ورزش سه"، جنجالی ترین اتفاق دنیای فوتبال طی ماه های اخیر جایی رخ داد که 12 باشگاه اروپایی خبر از شکل گیری مسابقاتی به نام سوپرلیگ دادند؛ اتفاقی که عصبانیت نهادهای مختلف از جمله یوفا و فیفا را به همراه داشت اما شاید مهمتر از همه هواداران بودند که به شکل جدی مخالفت خود را با برگزاری این تورنومنت نشان دادند.

 

 

1594310

 

 

در واقع همین اعتراضات تاثیر زیادی داشت تا 10 باشگاه انصراف خود را از حضور در سوپرلیگ اروپایی اعلام کرده و پرونده این مسابقات خیلی زود بسته شود.

 

در ابتدای امر این باشگاه های انگلیسی بودند که از رقابتهای سوپرلیگ کنار کشیدند. در واقع برخی گزارشات حاکی از آن بود که بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، از مخالفان اصلی سوپرلیگ بوده و  همین موضوع باعث شده که او باشگاه های انگلیسی را مجبور به ترک مسابقات کند.

 

 

1594311

 

 

در همین راستا نیویورک تایمز به نقل از یکی از منابع آلمانی ادعای جالبی را مطرح کرده است. بر اساس این گزارش ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، نیز یکی از مخالفان جدی سوپرلیگ اروپایی بوده و همین موضوع سبب شده که او تماس هایی را با مالک روس باشگاه چلسی یعنی رومن آبراموویچ برقرار کرده و این باشگاه لندنی را از حضور در رقابت ها منصرف کند.
در واقع با این تفاسیر می‌توان گفت که پوتین یکی از دلایل شکست پروژه سوپرلیگ بوده است.

دیدگاه‌ها