کد خبر : 1751118 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 20:25 | 20K بازدید | 6 دیدگاه

نمایش هجومی تراکتور یک اخراجی گرفت

تراکتور ایران از دقیقه ۳۸ دیدار با نیروی هوایی عراق با یک بازیکن بیشتر به بازی ادامه می‌دهد.

نمایش هجومی تراکتور یک اخراجی گرفت

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رسول خطیبی پس از سه بازی شکست‌ناپذیری و سه مساوی مقابل پاختاکور ازبکستان، شارجه امارات و نیروی هوایی عراق، امشب با سیستم متفاوت و نفرات جوان‌تری پای به دیدار برگشت مقابل حریف عراقی گذاشته که همین اتفاق و عملکرد هجومی آنها موجب شده تا یک گل بزنند و یک اخراجی بگیرند.

 

تراکتور در دقیقه ۲ با گلزنی مهدی تیکدری پیش افتاد و پس از آن هم با وجود اینکه سه حمله خطرناک روی دروازه‌اش به وجود آمد، اما توانست شکل هجومی خود را دوباره پیدا کند و تیم عراقی را به دردسر بیاندازد.

 

در دقیقه ۳۸ پاس بلند به میانه زمین را محمد عباس‌زاده با ضربه پشت سر عالی به پیمان بابایی رساند تا این بازیکن با استفاده از سرعت بالای خود از مدافع نیروی هوایی عبور کند و در حال تک به تک شدن باشد که میثم جبار او را متوقف کرد.

 

تکل خطرناک و خطای میثم جبار، مدافع نیروی هوایی روی پیمان بابایی در این صحنه موجب شد تا داور ژاپنی کارت قرمز را از جیب خود خارج کرده و تیم عراقی را ۱۰ نفره کند.

 

این ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه را محمد عباس‌زاده به شکل خطرناکی زد که توپ پس از دفع دروازه‌بان نیروی هوایی عراق راهی کرنر شد و بازی با برتری یک بر صفر شاگردان رسول خطیبی در نیمه اول خاتمه پیدا کرد.

دیدگاه‌ها