کد خبر : 1751121 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 20:42 | 18.8K بازدید | 2 دیدگاه

هری کین: از اخراج ژوزه مورینیو شگفت‌زده شدم

هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، می گوید اخراج ژوزه مورینیو باعث تعجب زیاد او شده است.

هری کین: از اخراج ژوزه مورینیو شگفت‌زده شدم

به گزارش "ورزش سه"، قبل از آغاز سال 2021 تاتنهام وضعیت خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس داشت و از این تیم به عنوان یکی از شانس‌های اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا یاد می شد. با این حال شاگردان ژوزه مورینیو با یک افت عجیب مواجه شدند و اکنون می توان گفت که تیم لندنی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ کار بسیار دشواری پیش رو دارد؛ موضوع باعث شد طی روزهای اخیر ژوزه مورینیو از هدایت تاتنهام برکنار شود.

 

هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، بازیکنی بود که نمایش های درخشانی زیر نظر ژوزه مورینیو داشت و در 43 مسابقه تحت هدایت مرد پرتغالی آمار فوق العاده 31 گل و 16 پاس گل را به ثبت رساند بنابراین طبیعی است که او از جدایی آقای خاص ناراحت باشد.

 

 

1594319

 

 

هری کین اکنون در مصاحبه ای پیرامون این تصمیم یعنی برکناری ژوزه مورینیو می گوید: " از این تصمیم خیلی تعجب کردم. صادقانه بگویم وقتی به محل تمرین آمدم تنها 5 یا 10 قبل از اعلام رسمی این خبر متوجه آن شدم. تمرکز زیادی روی فینال جام اتحادیه داشتیم اما ببینید این فوتبال است. از زمانی که من در اینجا بودم چند سرمربی اخراج شده اند و اگرچه شما نباید انتظار چنین اتفاقی را داشته باشید اما به هر حال باید با این مسائل کنار بیایید.

 

من رابطه بسیار خوبی با ژوزه داشتم و برای او در چالش بعدی اش آرزوی موفقیت می کنم. در حال حاضر ما یک فینال بزرگ پیش رو داریم و برای آن آماده می‌شویم و منتظرش هستیم."

 

 

1585941

 

 

هری کین درباره برعهده گرفتن هدایت تاتنهام توسط رایان میسون نیز گفت: " رایان میسون عالی بوده و بدیهی است که کنار آمدن با این شرایط کمی برایش تعجب‌برانگیز باشد. من فکر می کنم که او فوق العاده عمل کرده و کسب اولین پیروزی مقابل ساوتهمپتون لحظه بزرگی برایش بود. من و او مدت زیادی یکدیگر را می شناسیم و در داخل و خارج از زمین به هم بسیار نزدیک هستیم. امیدوارم روز یکشنبه تلاش کنیم تا برنده شویم و لحظه خوبی را در کنار هم داشته باشیم."

 

 

1594318

 

 

هری کین درباره منتفی شدن سوپرلیگ نیز گفت: " من نتیجه ای که برای مسابقات رقم خورد را دوست داشتم. صادقانه بگویم علاقه ای به این ایده نداشتم. من کاملا می‌توانم نظر هواداران را درک کنم و به عقیده بسیاری از آنها چنین مسابقاتی اصلا درست نبود."

دیدگاه‌ها