کد خبر : 1751154 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 22:45 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

هت‌تریک در پیروزی برای اولین‌بار؛

رکورد ویژه ژنرال آبی‌ها در گل‌گهر

شاگردان امیر قلعه‌نویی با پیروزی خانگی مقابل نفت آبادان توانستند برای سومین بازی متوالی به پیروزی برسند.

رکورد ویژه ژنرال آبی‌ها در گل‌گهر

به گزارش "ورزش سه" در ادامه دیدارهای هفته بیست و یکم و همزمان با برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با حضور چهار نماینده ایران، امشب در سیرجان تیم فوتبال گل‌گهر میزبان صنعت نفت آبادان بود؛ شاگردان قلعه‌نویی پس از شکست دادن ماشین‌سازی و پیکان به دنبال هت‌تریک در برد بودند. دستاوردی که پیش از این گل‌گهر در لیگ برتر به دست نیاورده بود و آن‌ها به دنبال آن بودند تا پیروزی خانگی به روند اوج‌گیری خود در جدول ادامه دهند و جایگاه چهارمی‌شان را تثبیت کنند.

 

اتفاقی که خیلی زود در همان دقایق نخست بازی با ضربه علیرضا علیزاده به وقوع پیوست و سپس سرمه‌ای‌پوشان گل‌گهر توانستند از پیروزی زودهنگام خانگی خود دفاع کنند و به سومین پیروزی متوالی خود برسند.

 

در مجموع لیگ برتر و جام حذفی، شاگردان امیر قلعه‌نویی پس از شکست مقابل سپاهان، حدود دو ماه است که باختی نداشته‌اند و در چهار بازی لیگ برتر سه برد و یک تساوی به دست آورده و در جام حذفی هم موفق به حذف مس رفسنجان شدند.

 

با پیروزی امشب گل‌گهر سیرجان با 20 بازی و یک بازی کمتر نسبت به آلومینیوم اراک رده چهارمی، فاصله خود با حریف اراکی را به عدد 3 رساند و 32مین امتیاز فصل را به دست آورد.

 

1594341

 

دیدگاه‌ها