کد خبر : 1751161 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 23:16 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو و رد استراحت دادن به ستاره های PSG

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، به خاطر دیدار برابر منچسترسیتی به ستاره های اصلی خود در مسابقه فردا برابر متز استراحت نخواهد داد.

پوچتینو و رد استراحت دادن به ستاره های PSG

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن با یک امتیاز کمتر نسبت به لیل در رده دوم جدول لیگ یک فرانسه قرار دارد. این در حالی است که آنها هفته آینده در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت.

 

چهار روز قبل از تقابل حساس با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا، PSG در لیگ یک فرانسه به مصاف تیم نهم جدول یعنی متس خواهد رفت. با این حال مائوریسیو پوچتینو می گوید که در این دیدار به بازیکنانش استراحت نخواهد داد.

 

 

1588553

 

 

پوچتینو گفت: "کلید رسیدن به مقام قهرمانی جدی گرفتن هر مسابقه است. مدیریت تیم به گونه ای است که در هر بازی تیمی رقابتی را در زمین داشته باشیم. ما هر سه روز بازی می کنیم و فکر می کنم تحت این شرایط همه بازیکنان مهم هستند و باید در سطح خوبی باشند تا بتوانیم در سه جامی که می خواهیم پیروز شویم و امیدواریم که این اتفاق رخ دهد."

 

 

1591649

 

 

پوچتینو در ادامه گفت: " ما هنوز از آنچه که می خواهیم فاصله داریم اما در عین حال از نحوه پیشرفت تیم راضی هستم. ما در مهمترین مقطع فصل هستیم و امیدوارم که در هر سه رقابت پیروز شویم. دیدار برابر متز بسیار دشوار خواهد بود چراکه آنها تیمی سازمان یافته با یک سرمربی عالی هستند. ما به دنبال بهترین عملکرد و نهایتاً کسب سه امتیاز هستیم."

دیدگاه‌ها