کد خبر : 1751164 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 23:21 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه روزهای خوب حقیقی در ترکیب گل گهر (عکس)

علیرضا حقیقی در مقابل تیم فوتبال نفت آبادان بی اشتباه کار کرد و یک کلین شیت دیگر به نام او ثبت شد.

ادامه روزهای خوب حقیقی در ترکیب گل گهر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سومین پیروزی متوالی گل گهر سیرجان به دست آمد و شاگردان امیرقلعه نویی که روزهای سختی را در هفته های پایانی سال 1399 تجربه کرده بودند، حالا در سال 1400 برای جبران آمده اند و با 32 امتیاز رتبه چهارم جدول رده بندی را با کسب 32 امتیاز به خودشان اختصاص داده اند و روز به روز فاصله آنها با تیم های بالانشین کمتر می شود.


یکی از خوب های تیم گل گهر در این مسابقه علیرضا حقیقی سنگربان تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 بود که با اعتماد به نفس و بدون اشتباه بازی کرد و توانست نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کند.


البته حقیقی در یکی دو صحنه نظیر شوتی که طالب ریکانی به سمت دروازه اش زد، دو ضرب توپ را جمع کرد ولی عکس العمل تماشایی او مقابل شوت غبیشاوی در نیمه دوم که با پرشی بلند توپ را با دو دست به آغوش کشید و ضمن حفظ تعادل به زمین آمد، نشان از آمادگی بالای او داشت. حقیقی در خروج ها هم عملکرد خوبی داشت و بارها مانع از خطرناک شدن موقعیت های تیم میهمان شد.


حقیقی چند بازی نیم فصل اول را به دلیل نمایش های نه چندان خوبی که مقابل پیکان و نفت آبادان داشت، از دست داد ولی در دیدار برگشت این دو مسابقه عملکرد متفاوتی داشت تا امیرقلعه نویی هم این روزها دغدغه ای بابت خط دروازه اش نداشته باشد و خودش هم پنجمین کلین شیت فصل را ثبت کرد.

 

1594373

دیدگاه‌ها