کد خبر : 1751171 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 23:46 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

مجبور شدیم به چند بازیکن استراحت دهیم؛

خطیبی: کاش حریف 10 نفره نمی شد

سرمربی تیم تراکتور معتقد است که داور پس از اخراج بازیکن نیروی هوایی، تمام برخوردها را به نفع تیم حریف سوت زد.

خطیبی: کاش حریف 10 نفره نمی شد

به گزارش ورزش سه، تیم تراکتور بعد از کسب سه تساوی در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب اولین برد خود را در آغاز دور برگشت به دست آورد. این تیم موفق شد نیروی هوایی عراق را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و شرایط خود را در گروه دوم بهتر کند. صحبت های رسول خطیبی، سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پس از این بازی را بخوانید:

 

به هدف مان رسیدیم

 

به هدف مان در این دیدار که کسب سه امتیاز بود رسیدیم. به بازیکنانم گفته بودم که شما در سه بازی گذشته تلاش خود را کرده اید و مطمئن باشید خدا به شما شانس خواهد داد. از آنها تشکر می کنم که امشب هم با تمام وجود بازی کردند.

 

اعلام خطاهای بی مورد تمرکز بازیکنان را گرفت

 

کاش حریف به دو دلیل در این دیدار 10 نفره نمی شد؛ اول اینکه بعد از این اتفاق بازیکنان آنها دو برابر انرژی صرف کردند تا کمبود نفر را جبران کنند. دوم اینکه داور بعد از اخراج بازیکن حریف، تمام برخوردها را به نفع آنها سوت زد. او با اعلام خطاهای بی مورد باعث شد تا بازیکنان ما عصبی شوند. ما در طول بازی سعی کردیم که به بازیکنان آرامش دهیم.

 

مجبور شدیم به سه چهار بازیکن استراحت دهیم

 

همان طور که پیش بینی کرده بودم که بازی امشب یک بازی فیزیکی بود. این برد را به هواداران تراکتور تبریک می گویم. مجبور شدیم در این بازی به سه چهار بازیکن استراحت دهیم تا در بازی بعدی با انرژی جدید وارد میدان شویم. این بازی تمام شد و خود را برای بازی آینده آماده می کنیم و انشالله این روند خوب را ادامه می دهیم.

 

مربیان نگران مصدومیت بازیکنانشان هستند

 

با وجود اینکه یک میزبانی خوب از شارجه شاهد بودیم و دیگر کاری هم نمی شود کرد اما یک پیشنهاد می خواهم به AFC  بدهم که با توجه به فشردگی مسابقات، ای کاش بعد از بازی های مرحله رفت تیم ها چهار پنج روز استراحت می کردند تا کیفیت دور برگشت به اندازه دور رفت باشد. در این شرایط همه مربیان نگران این هستند که بازیکنانشان مصدوم شوند و کیفیت بازی ها هم پایین می آید. این بار که دیگر نشد انشالله سری بعد...

 

می توانستیم گل های دوم و سوم را بزنیم

 

به دنبال تمام کردن نیمه اول با برد بودیم. در نیمه دوم با اضافه کردن بازیکنان سرعتی سعی در این داشتیم که در ضد حملات موثر باشیم چون حریف ده نفره بود و در ضد حملات به گل نرسیدیم بازیکنان خود به خود دچار استرس شدند که شاید یک گل الکی دریافت کنیم. چند موقعیت خوب در ضدحمله داشتیم و اگر دقت می کردیم می توانستیم گل های دوم و سوم را هم بزنیم.


تلاش نیروی هوایی برای جبران گل طبیعی بود

 

این طبیعی بود که حریف بخواهد گل خورده را جبران کند چه این تیم 10 نفره باشد و چه 11 نفره. آنها بیش از انرژی خود تلاش کردند ولی بازیکنان ما هم با تمام وجود از گلی که زده بودیم حفاظت کردند که قابل تقدیر است. در دقایقی از بازی که تیم عقب کشید احساس کردیم تمرکز بازیکنان بهم ریخته که سعی کردیم این تمرکز را به آنها برگردانده و نتیجه را حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها