کد خبر : 1751176 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 00:03 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: به آن صحنه مشکوک هستم

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان معتقد است که در دقایق پایانی بازی امشب مقابل گل گهر، داور می توانست یک پنالتی برای تیمش بگیرد.

پورموسوی: به آن صحنه مشکوک هستم

به گزارش ورزش سه، تیم صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر با یک گل مغلوب میزبان خود گل گهر سیرجان شد. صحبت های سیروس پورموسوی، سرمربی تیم صنعت نفت در نشست خبری پس از این بازی را بخوانید:

 

مستحق کسب حداقل یک امتیاز بودیم

 

فکر می کنم در این دیدار مستحق این بودیم که حداقل یک امتیاز کسب کنیم. بازیکنانم تمام مواردی که به آنها گفته بودیم را انجام دادند. از آنها تشکر می کنم و بهشان خسته نباشید می گویم. روی یک ضربه آزاد گل خوردیم و بازنده شدیم. 

 

در دقیقه 93 بازی مشکوک به پنالتی هستیم

 

داور در این بازی قضاوت خوبی انجام داد. فقط در دقیقه 93 بازی مشکوک به خطای پنالتی هستیم؛ اگر تصمیم کاظمی درست باشد که به او و همکارانش خسته نباشید می گویم.

 

به اسطوره فوتبال خوزستان توهین شد

 

بعد از پایان بازی، ماساژور تیم گل گهر به اسطوره فوتبال نفت و خوزستان بلکه ایران بی احترامی کرد و من به نوبه خودم از آقای فیروزی، سرپرست تیم مان عذرخواهی می ‌کنم. امیدوارم که باشگاه گل گهر با این فرد برخورد کند. به هر حال فوتبال دور از هیاهو و جوانمردانه ای بود و این برد را به حریف تبریک می گویم.

 

دلیل غیبت طالب ریکانی در ترکیب اصلی

 

تعویض هایم را با توجه به شرایط بازیکنان انجام می دهم. به بازیکنان جوان بدون ترس و نگرانی هم در ابتدا و  هم در اواخر بازی میدان می دهیم . در نیمه دوم تشخیص دادیم که از بازیکنان جوان استفاده کنیم. باشگاه نفت به داشتن این جوانان افتخار می کند. در این بازی طالب ریکانی دچار مصدومیتی شده بود، به همین دلیل از او در نیمه دوم استفاده کردیم و روندمان خوب شد.

دیدگاه‌ها