کد خبر : 1751179 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 00:16 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

از روی شکم سیری چند موقعیت خراب کردیم؛

قلعه نویی: امروز دوباره نزدیک بود تنبیه شویم

سرمربی تیم گل گهر معتقد است که شاگردانش در طول بازی با نفت چند موقعیت را از سر شکم سیری از دست دادند.

قلعه نویی: امروز دوباره نزدیک بود  تنبیه شویم

به گزارش ورزش سه، تیم گل گهر در ادامه روند خوبی که از آغاز سال 1400 در پیش گرفته، امشب نیز موفق شد صنعت نفت آبادان را در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. صحبت های امیر قلعه نویی، سرمربی تیم گل گهر در نشست خبری پس از این بازی را بخوانید:

 

امیدوارم که مسئولان  به فکر مردم باشند

 

قبل از هر چیز درگذشت نادر دست نشان را تسلیت می گویم. امیدوارم که مسئولان  به فکر مردم باشند و واکسن ها را زودتر تهیه کرده و بزنند؛ کم کم دارد دیر می شود. ما عزیزان زیادی را در این مدت از دست داده ایم. فرقی نمی کند که این افراد از جامعه ورزش و هنر باشند یا مردم عادی؛ مردم نعمت ما هستند و به گردن مان حق دارند.

 

یک موقعیت 20 درصدی هم به حریف ندادیم

 

این برد را به کارگران زحمکتش گل گهر تقدیم می کنم که اگر زحمات آنها نبود شاید این زیرساخت خوب وجود نداشت. امروز دوباره نزدیک بود که تنبیه شویم. صنعت نفت تیم خوبی است اما در این دیدار حتی یک موقعیت 20 درصدی هم به این تیم ندادیم. از روی شکم سیری چند موقعیت را از دست دادیم که اصلا خوب نیست.

 

بازی های جام حذفی را با تمام وجود انجام خواهیم داد

 

خدا را شکر می کنم که روند خوب مان ادامه پیدا کرد. از فردا باید به فکر بازی جام حذفی باشیم. بازی با پارس جنوبی یکی از فینال های ما است. ما بازی های جام حذفی را با تمام وجود انجام خواهیم داد. 

 

با آمدن بازیکنان جدید نتایج خوبی گرفتیم

 

گادوین منشا الان از نظر بدنی آماده است او تمرینات خوبی انجام داده و وقتی وارد زمین شد فشار حریف را گرفت. ما در نیم فصل اول در بعضی از پست ها با کمبود بازیکن مواجه بودیم و در بعضی پست ‌ها هم بازیکنان خیلی خوبی داشتیم. الان سه هافبک دفاعی خوب داریم ولی در پست وینگر با کمبود بازیکن مواجه هستیم. با آمدن بازیکنان جدید نتایج خوبی گرفتیم. بخاطر فشردگی بازی ها باید بازیکنان را بالانس کنیم.

 

ولی باید به هم کمک کنیم تا از این مرحله بگذریم

 

روی یک اشتباه فردی در نیمه اول یک توپ به تیرک دروازه مان خورد ولی در کل در کار دفاعی و ساختار تدافعی عالی کار کردیم. موضوع کرونا، حضور 4 نماینده در لیگ قهرمانان و اردو و بازی ‌های تیم ملی وجود دارد. شاید به بعضی از تیم‌ ها فشار بیاید ولی باید به هم کمک کنیم تا از این مرحله بگذریم.

دیدگاه‌ها