کد خبر : 1751185 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 00:47 | 20.1K بازدید | 2 دیدگاه

راه دشوار تراکتور برای صعود؛

فرار شارجه از باخت مقابل پاختاکور

تقابل تیم‌های پاختاکور و شارجه بدون برنده به پایان رسید.

فرار شارجه از باخت مقابل پاختاکور

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان که پس از کسب سه گانه در فوتبال این کشور راهی لیگ قهرمانان آسیا شده بود، در نخستین مسابقه مرحله گروهی مقابل شاگردان رسول خطیبی متوقف شد و پس از آن هم برابر نیروی هوایی عراق به تساوی رضایت داد و نتیجه را به شارجه امارات واگذار کرد.

 

پاختاکور با وجود کسب ۲ امتیاز از دیدار رفت، با انگیزه فراوانی در دیدار جمعه شب مقابل شارجه امارات در هفته چهارم مرحله گروهی فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت و در حالی که در آستانه کسب پیروزی قرار داشت، با فرصت‌سوزی و رضایت با یک امتیاز بازی را تمام کرد.

 

1594427

 

تیم فوتبال پاختاکور که از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه شب در ورزشگاه شارجه امارات و در یکی از مسابقات گروه B لیگ قهرمانان آسیا به مصاف این تیم رفته بود، در دقیقه ۵۹ توسط اِرِن دردیوک دروازه حریف خود را باز کرد و با وجود اینکه می‌توانست نخستین ۳ امتیاز آسیایی را بگیرد، با مساوی بازی را به اتمام رساند.

 

شارجه امارات که در دور رفت دو پیروزی مقابل نیروی هوایی عراق و پاختاکور به دست آورده بود، در دقیقه ۸۷ توسط محمد خلفان، بازیکن تعویضی خود به گل تساوی برابر حریف ازبکستانی دست یافت تا این بازی برنده‌ای نداشته باشد.

 

1594428

 

تساوی یک بر یک پاختاکور و شارجه موجب شد تا اماراتی‌ها ۸ امتیازی شوند و با دو امتیاز بیشتر نسبت به تراکتور رده دومی در جایگاه دوم جدول گروه B لیگ قهرمانان آسیا بمانند و پاختاکور هم با این نتیجه ۳ امتیازی شد و در رتبه سوم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها