کد خبر : 1751189 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 01:00 | 21.2K بازدید | 2 دیدگاه

گل‌گهر در دو قدمی استقلال؛

صدای تیم قلعه‌نویی پشت سر شاگردان فرهاد

با پیروزی امشب مقابل صنعت نفت آبادان حالا گل‌گهری‌ها فاصله‌ای دو امتیازی تا جایگاه سوم جدول دارند؛ هر چند آن‌ها نسبت به استقلال یک بازی بیشتر هم دارند.

صدای تیم قلعه‌نویی پشت سر شاگردان فرهاد

به گزارش "ورزش سه" تقابل گل‌گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان، بیستمین بازی فصل شاگردان امیر قلعه‌نویی بود؛ آن‌ها در شرایطی در هفته بیست و یکم جدال خود را امشب برگزار کردند که پیش از این دیداری معوقه با فولاد دارند که به دلیل حضور این تیم در آسیا بازی لغو شده بود. سرمه‌ای‌پوشان گل‌گهر علی‌رغم یک بازی معوقه، در ادامه سیر صعودی خود در جدول توانستند به پیروزی‌هایشان ادامه دهند.

 

برد یک گله مقابل صنعت نفت آبادان سومین پیروزی متوالی آن‌ها بود که باعث شد تا 32مین امتیاز فصل برای شاگردان امیر قلعه‌نویی به دست آید و جایگاه چهارم این تیم نیز تثبیت شود؛ با پیروزی امشب، حالا گل‌گهر در فاصله دو امتیازی با جایگاه سوم جدول قرار دارد، جایگاهی که در حال حاضر در اختیار استقلال و شاگردان فرهاد مجیدی با 34 امتیاز است.

 

البته که استقلال نسبت به گل‌گهر یک بازی کمتر دارد و آن‌ها در واقع 19 بار در لیگ امسال به میدان رفته‌اند اما با این‌حال فعلا شاگردان امیر قلعه‌نویی در فاصله دو امتیازی با استقلال قرار دارند و باید در ادامه لیگ بیستم رقابت دو سرمربی محبوب استقلالی‌ها کجا می‌رسد و کدامیک در جدول جایگاه بهتری را در اختیار خواهند گرفت. استقلالِ مجیدی یا گل‌گهرِ قلعه‌نویی؟ به نظر باید تا پایان لیگ بیستم منتظر ماند، به ویژه آن‌که دو تیم در هفته‌های گذشته متحول شده‌اند و نتایج خوبی کسب کرده‌اند.

 

دیدگاه‌ها