کد خبر : 1751196 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 01:31 | 10.7K بازدید | 5 دیدگاه

آرسنال 0-1 اورتون: شکست با اشتباه لنو

آرسنال در دیداری خانگی مقابل اورتون با نتیجه 1-0 شکست خورد.

آرسنال 0-1 اورتون: شکست با اشتباه لنو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا در این دیدار نمایش بهتری نسبت به حریف ارائه دادند اما در نهایت این اورتون بود که به لطف اشتباه بزرگ برند لنو به پیروزی رسید.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه ونیمه روی دروازه ها ایجاد شد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. در دقیقه 14 بود که ارسال خطرناک لوکاس دینیه از سمت چپ، یک موقعیت خوب نصیب کالورت لوئین کرد اما ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 30، ریچارلیسون بعد از عبور از پابلو ماری، می توانست دروازه آرسنال را باز کند اما واکنش دیدنی لنو، دروازه توپچی ها را بسته نگه داشت.

حملات دو تیم در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

 

1594434

 

نیمه دوم را آرسنال بهتر آغاز کرد اما در دقیقه 49، روی حرکت کولمن، یک موقعیت خوب برای سیگودرسون ایجاد شد اما حضور به موقع هولدینگ این فرصت را از او گرفت.

در ادامه باز هم این آرسنالی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 59، چمبرز با عبور از هولگیت صاحب موقعیت شد اما ضربه او به کنار دروازه برخورد کرد. دو دقیقه بعد روی همکاری پپه و ساکا، بار دیگر توپچی ها صاحب موقعیت شدند اما این بار هولگیت با حضور به موقع، توپ را به بیرون زد.

در دقیقه 64، چیزی نمانده بود که چمبرز قفل دروازه اورتون را باز کند اما ضربه چکشی او روی ارسال ساکا، بعد از برخورد به زمین از بالای دروازه به بیرون رفت.

فشار حملات آرسنال ادامه داشت و در دقیقه 68، شوت سنگین سبایوس دروازه اورتون را به شدت به خطر انداخت اما پیکفورد با یک واکنش دیدنی توپ را دفع کرد.

در حالی که آرسنالی ها سخت به دنبال رسیدن به گل برتری بودند، این اورتون بود که در دقیقه 76 به گل رسید. حرکت ریچارلیسون از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه آرسنال، با اشتباه لنو همراه شد و توپ درون دروازه توپچی‌ها غلتید.

 

1594436

 

آرسنالی ها که از این گل شوکه شده بودند، نتوانستند در دقایق پایانی موقعیت چندانی روی دروازه اورتون ایجاد کنند؛ هرچند در آخرین ثانیه های بازی، روی پاس توماس پارتی، گابریل مارتینلی صاحب موقعیت شد اما او را پیکفورد به هر ترتیب ممکن دفع کرد تا بازی با نتیجه 1-0 به سود اورتون به پایان برسد.

دیدگاه‌ها