کد خبر : 1751220 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 09:25 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

مثلث ZBZ هم چاره‌کار صنعت نفت نیست؛

طلسم تیم پورموسوی؛ 565 دقیقه بدون گل!

طلایی‌پوشان آبادانی پس از گلزنی در دربی خوزستان نتوانسته‌اند دیگر در رقابت‌های لیگ برتر به گل برسند و آمار عجیبی در این زمینه از شاگردان پورموسوی به ثبت رسیده است.

طلسم تیم پورموسوی؛ 565 دقیقه بدون گل!

به گزارش "ورزش سه" در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران که در دربی خوزستان دو تیم صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی و تقسیم امتیازات رضایت دادند، دیداری که ابتدا نفتی‌ها شانس پیروزی در آن را داشتند و در ادامه گل تساوی توسط شاگردان جواد نکونام به ثمر نشست؛ پس از این مسابقه اما روند رو به افول نفتی‌ها در جدول و کسب نتایج آغاز شد.

 

آن‌ها 6 مسابقه پس از دیدار فولاد، رنگ پیروزی را ندیده‌اند و دو تساوی و چهار شکست ماحصل کار شاگردان سید سیروس پورموسوی بوده است؛ تیمی که این سرمربی باتجربه به خوبی توانسته بود با آن در نیم‌فصل نخست نتیجه بگیرد اما حکایت لیگ نوزدهم در این فصل هم برای نفتی‌ها تکرار شد و بی‌پولی، آرامش را از اردوی تیم پورموسوی گرفت و روند رو به افول آن‌ها در جدول آغاز شد.

 

اتفاق مهم این‌که نفتی‌ها در 6 مصاف پس از دربی خوزستان که بدون برد دنبال شده، در گلزنی هم ناکام بوده‌اند و نتوانسته حتی یکبار مقابل رقبای خود به گل برسند تا به شکلی آسانسوری از جایگاه سوم جدول رده‌بندی راهی رتبه دهم شوند و به مانند فصل گذشته از بقا در کورس رقابت مدعیان سهمیه آسیایی دور شوند.

 

پورموسوی در تلاش برای احیای خط حمله تیمش از مثلث زبیدی، بیت‌سعید و زهیوی بارها استفاده کرده اما برخلاف روزهای درخشان در استقلال خوزستان زیرنظر این سرمربی باتجربه، این مثلث نتوانسته در آبادان کارنامه موفقی از خود به جای بگذارد و در گلزنی ناکام بوده است.

 

فرصت‌سوزی‌های مهاجمان نفت باعث شده تا 565 دقیقه متوالی بدون گل زده در لیگ برتر به نام این تیم به ثبت برسد؛ در واقع شاگردان سید سیروس پورموسوی پس از گل دقیقه 65 رضا خالقی‌فر در دربی خوزستان مقابل فولاد، نتوانسته‌اند دیگر در رقابت‌های لیگ برتر به گل برسند.

دیدگاه‌ها