کد خبر : 1751222 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 09:31 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

باقری و سومین غیبت در ترکیب گل‌گهر؛

هافبک سابق استقلال چشم‌انتظار اعتماد ژنرال

هافبک دفاعی سابق آبی‌پوشان پایتخت پس از جدایی از این تیم هنوز فرصت بازی در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی را به دست نیاورده است.

هافبک سابق استقلال چشم‌انتظار اعتماد ژنرال

به گزارش "ورزش سه" یکی از خریدهای گل‌گهر سیرجان در بازار نقل و انتقالات زمستانی، فرشید باقری هافبک دفاعی استقلال بود که پس از حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌پوشان پایتخت، در لیست مازاد او قرار داشت و تصمیم گرفت از جمع آبی‌ها جدا شده و به سیرجان سفر کند، تا در استان محل تولد خود به فوتبالش ادامه دهد.

 

باقری که در نیم‌فصل اول زیرنظر محمود فکری 10 بار (فیکس و ذخیره) فرصت بازی در ترکیب استقلال را به دست آورد، پس از پیوستن به گل‌گهر مصاف با ماشین‌سازی و پیکان را به دلیل مصدومیت و نرسیدن به فرم ایده‌آل از دست داد اما پیش‌بینی می‌شد تا در مصاف روز گذشته سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی مقابل صنعت نفت در ترکیب گل‌گهر محک بخورد اما این فرصت از سوی قلعه‌نویی به او داده نشد.

 

با این‌حال به نظر می‌رسد اولین تجربه هافبک دفاعی سابق استقلال در ترکیب گل‌گهر در جام حذفی و مصاف مقابل پارس جنوبی جم به دست خواهد آمد، هر چند که باید منتظر تصمیم امیر قلعه‌نویی ماند و دید او چه زمانی قصد دارد تا از خرید زمستانی خود رونمایی کند؛ بازی در جام حذفی یا جدال معوقه با فولاد.

دیدگاه‌ها