کد خبر : 1751225 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 09:30 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف آنچلوتی؛ خوش شانس بودیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی اورتون هدف تیمش را کسب سهمیه اروپایی توصیف کرد.

اعتراف آنچلوتی؛ خوش شانس بودیم

به گزارش "ورزش سه"، اورتون دیشب با تکیه بر اشتباه عجیب برند لنو موفق شد با یک گل آرسنال را مغلوب کرده و در رتبه هشتم جدول لیگ برتر قرار بگیرد. کارلو آنچلوتی در پایان این مسابقه مدعی شد تیمش در برخی دقایق مسابقه خوش شانس بوده و تساوی نتیجه ای عادلانه در دیدار مقابل آرسنال بوده است.

 

کارلو آنچلوتی گفت: "پیروزی بزرگی مقابل آرسنال کسب کردیم. چند هفته بود موفق به کسب پیروزی نمی شدیم و تعداد زیادی از بازیکنان اورتون دچار مصدومیت شده بودند، اما حالا بازیکنان ما به ترکیب بازگشته اند و موفق به کسب نتیجه خوبی برابر آرسنال شدیم. در حقیقت ما کمی خوش شانس بودیم و من فکر می کنم تساوی نتیجه ای عادلانه بود.

 

1580241

 

اما به هر حال در مورد تصمیمات VAR ما کمی خوش شانس بودیم. اما در نهایت این سه امتیاز را کسب کردیم و ما در ادامه فصل نیز به مبارزه کردن ادامه می دهیم. من فکر می کنم شرایط اورتون نسبت به مقطع مشابه فصل گذشته بهتر شده است. ما در حال حاضر در تلاش برای کسب سهمیه اروپایی در فصل بعد هستیم و این همان شرایطی است که در ابتدای فصل نیز به دنبالش بودیم.

 

شش بازی تا پایان این فصل لیگ برتر باقی مانده و بازیکنان اورتون در تمام مسابقات پیش رو باید با تمام توان حاضر شده و بهترین عملکرد خود را ارائه بدهند. اگر بتوانیم در دیدارهای بعدی ثبات و استحکام بازی مقابل آرسنال را حفظ کنیم نتایج مهم و خوبی حاصل خواهد شد."

دیدگاه‌ها