کد خبر : 1751232 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 10:11 | 38.4K بازدید | 17 دیدگاه

آل‌کثیر - مغانلو؛ به یاد زوج طلایی دوران برانکو

عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو نمایش درخشانی را در مقابل گوآی هند ارائه کردند.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی برای دومین بازی متوالی از دو مهاجم نوک در خط حمله تیمش استفاده کرد تا نشان دهد علاقه ویژه‌ای به این موضوع دارد و می‌خواهد از تمام پتانسیل هجومی‌اش بهره ببرد.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که از ابتدای فصل تا نقل و انتقالات زمستانی، پرسپولیس مشکلات زیادی را در حمله تجربه کرده بود و حتی در مقطعی وحید امیری و امید عالیشاه به عنوان مهاجمان پرسپولیس در ترکیب نقش آفرینی کردند که این موضوع باعث انتقاداتی از کادرفنی پرسپولیس شد اما حالا آن‌ها ثابت کرده‌اند که اگر دستشان باز باشد، ترجیح می‌دهند که دو مهاجم نوک را در ترکیب اصلی داشته باشند.

 

آل‌کثیر و مغانلو مقابل گوآ درخشش ویژه‌ای داشتند و بهترین بازیکنان پرسپولیس نیز بودند. مغانلو یک گل زد و یک پاس گل هم داد تا با برتری در ۲ دوئل هوایی، نقش خود به عنوان یک عنصر موثر خط حمله را ایفا کرده باشد. عیسی آل کثیر نیز یک گل زد و یک پنالتی گرفت و یک شوت دیگر هم زد که دروازه‌بان تیم حریف موفق به مهار آن شد. نکته جالب این‌که مهاجم شماره ۷۲ چهار خطا هم از بازیکنان حریف گرفت.

 

1594464

 

درخشش دو مهاجم نوک پرسپولیس در شرایطی اتفاق افتاد که در لیگ شانزدهم قرمزها زوج هجومی شناخته شده‌ای داشتند و به واسطه همین زوج، توانستند برای اولین بار تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم پیش بروند: مهدی طارمی و علی علیپور. آن‌ها برای نخستین بار قرمزها را به سه کفش طلای متوالی هم رساندند و پس از مدت‌ها رکود، خط حمله پرسپولیس را پربار کردند.

 

حالا عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو که برای اولین بار در یک بازی هر دو گل زدند، وظیفه دارند تا در بازی‌های لیگ برتر هم این نمایش را تکرار کنند تا پرسپولیس برای پنجمین بار متوالی، قهرمان لیگ برتر شود.

دیدگاه‌ها