کد خبر : 1751233 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 10:12 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه‌بان سوم؛ پایه گذار برد النصر مقابل فولاد

ولید عبدالله اولین گلر عربستانی با پاس گل

دروازه‌بان النصر بازی بسیار خوبی را در مقابل فولاد انجام داد و عنوان برترین بازیکن زمین را به دست آورد.

ولید عبدالله اولین گلر عربستانی با پاس گل

به گزارش "ورزش سه" عرب‌ها ضرب‌المثلی دارند که آن می‌گویند: «مضر مفید است!»؛ این دقیقا مثالی‌ست که در هفته گذشته در باشگاه النصر و در پست دروازه‌بانی رخ داد. وقتی دروازه‌بان این تیم برد جونز به ویروس کرونا آلوده شد و از لیست لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد تا ولید عبدالله وارد فهرست آسیایی النصری‌ها بشود. او در بازی سوم تیم النصر مقابل فولاد به میدان رفت که ناهماهنگی‌اش با عبدالله العمری باعث رقم خوردن گل فولاد در این بازی شد.

 

با این‌حال او در مسابقه چهارم نیز به میدان رفت تا یک مهره مهم در پیروزی تیمش مقابل سخت‌کوشان سرخ‌پوش جنوب ایران باشد. عبدالله در بازی دیشب در حین مسابقه به عدد شگفت‌انگیزی دست یافت، او علاوه بر ثبت کلین‌شیت، چهار شوت بازیکنان فولاد را با 100 درصد موفقیت مهار کرد و هم‌چنین در طول مسابقه 16 پاس داد که 9 تای آن‌ها موفقیت‌آمیز بود.

 

او این پاس‌ها را به داخل زمین فولاد می‌فرستاد و بنابر آنچه که «گل عربی» نوشته این رویکرد نشان می‌داد او از نقش طبیعی دروازه‌بان راضی نبوده و قصد داشته در حملات شرکت کند؛ اتفاقی که در نهایت رخ داد و او توانست گل عبدالرزاق حمدالله را در دقایق پایانی با یک شوت بلند پایه‌گذاری کند.

 

با این پاس گل، ولید عبدالله به اولین دروازه سعودی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد که پاس گل می‌دهد؛ او تلاش هجومی بازیکنان فولاد را مهار کرد و سپس با سرعت توپ را به صورت والی به حمدالله رساند و در شرایطی که انتظار می‌رفت محمد قاسمی‌نژاد بازیکن فولاد از پس دفع توپ بر بیاید، او موفق به این کار نشد تا مهاجم مراکشی به شکلی فوق‌العاده گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

 

نمایش خوب ولید عبدالله در جریان مسابقه النصر مقابل فولاد، واکنش‌های زیادی را در توییتر به همراه داشته و همه‌ی طرفداران النصر به تحسین او پرداخته‌اند.

دیدگاه‌ها