کد خبر : 1751245 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 10:49 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

نقی‌زاده: بدشانسی‌های من بالاخره تمام می‌شود

علیرضا نقی‌زاده را می توان یکی از بدشانس ترین بازیکنان اخیر مس رفسنجان خطاب کرد؛ دلیلش را از خود این بازیکن بشنوید.

نقی‌زاده: بدشانسی‌های من بالاخره تمام می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده با اشاره به دیدار مس رفسنجان مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: بازی خوبی بود ولی متاسفانه ما بدشانسی آوردیم و یک توپ روی دروازه ما آمد که واقعا اتفاقی بود و هر ۱۰ سال  یکبار هم تبدیل به گل نمی‌شود! ما هم توانستیم موقعیت های ایجاد کنیم ولی با بدشانسی نتوانستیم گل مساوی را بزنیم و واقعا شکست حقمان نبود.


این بازیکن که در دیدار مقابل نفت MIS با بدشانسی دو موقعیت گل‌اش تبدیل به گل نشد و یکی از توپ هایش به تیر خورد و دیگری را فرهاد کرمانشاهی از زیر طاق دروازه بیرون کشید، در این باره ابراز کرد: متاسفانه بدشانسی هم اجازه نداد ما حداقل بازی را مساوی کنیم ولی این بازی تمام شد و باید به فکر بازی‌های بعدی باشیم.


هافبک تکنیکی و سرعتی مس رفسنجان که شوت او در دیدار گذشته مقابل تراکتور هم از روی خط دروازه بیرون کشیده شد، عنوان: در بازی با تراکتور هادی محمدی از روی خط دروازه توپ من را بیرون آورد و در بازی با نفت هم همانطور که گفتم یک توپ به تیرک خورد و گلر حریف واقعا خوب کار کرد. ان‌شالله این بدشانسی ها تمام می شود و من می توانم مجددد برای مس گل بزنم.


وی در مورد دومین شکست مس رفسنجان در نیم فصل دوم خاطرنشان کرد: ما یک دفعه به آلومینیوم اراک باختیم و یک باخت هم مقابل نفت‌مسجدسلیمان رقم خورد. روند ما خوب بود و بازی‌های خوبی را انجام دادیم ولی بازی آلومینیوم اراک و همین نفت مسجد سلیمان یک توپ  آمد و درون دروازه ما رفت. آن هم توپ هایی که نباید گل می شد. فوتبال است و هزار اتفاق می‌افتد. نهایت تلاش‌مان را میکنیم که ان‌شاالله جبران کنیم. 


نقی‌زاده در پایان در مورد دیدار پیش‌رو نساجی مازندران افزود: بازی بعدی با نساجی است. تیم ما مربیان و بازیکنان خوبی دارد و بازی بسیار سختی داریم ولی ما هم می رویم که  این  بازی خانگی را ببریم و قصدمان جبران باخت مقابل نفت مسجد سلیمان است.

دیدگاه‌ها