کد خبر : 1751246 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 10:52 | 13.2K بازدید | 4 دیدگاه

زلاتان: نشان دادم سن و سال مهم نیست

زلاتان، ستاره سوئدی میلان از کار کردن زیر نظر استفانو پیولی رضایت دارد.

زلاتان: نشان دادم سن و سال مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان زلاتان در هفته های اخیر باعث شد باشگاه میلان به مدت یک فصل دیگر نیز قرارداد این ستاره 39 ساله را تمدید بکند. زلاتان بعد از تمدید با روسونری در مصاحبه ای مدعی شد حالا تردیدها را نسبت به توانایی های خودش از بین برده و می خواهد همچنان بهترین عملکرد خود را در ترکیب میلان ارائه بدهد.

 

زلاتان گفت: "حتی اگر هواداران قبل از انتقالم نسبت به من تردید داشتند، حالا فکر می کنم واکنش آنها به تمدید قراردادم مثبت باشد. من نشان داده ام که سن و سال مهم نیست و همه چیز معطوف به ذهنیت است. من همیشه می خواهم پیشرفت کرده و بهترین عملکردم را ارائه دهم. من می خواهم از نظر فیزیکی احساس خوبی داشته و توانایی های خود را در میدان پیاده بکنم.

 

1593890

 

من سعی می کنم به همه کمک کنم و این کار به من انگیزه می دهد. دیدن بازیکنان جوان و رشد آنها باعث ترشح آدرنالین در من می شود و از اولین روز انتقالم به میلان تا امروز شاهد پیشرفت و رشد آنها بوده ام.

 

کار کردن با استفانو پیولی؟ تجربه یک سال اخیر آسان نبوده است. هر وقت پیولی به من می گفت خوب بازی کن من عملکرد درخشانی نداشتم، اما در بازی بعدی همه چیز برعکس می شد. اگرچه ابتدا شما طرف مقابل خود را نمی شناسید، اما از همان روز اول کار کردن با او بسیار آسان بود. پیولی هر روز انرژی خود را به همه منتقل کرده و بهترین عملکرد را از تیم می خواهد.

 

پیولی صبح به من زنگ زده و می پرسد کجایی که من کارم را شروع کرده ام و او من را اینگونه به چالش می کشد. وقتی در شرایط خوبی قرار دارد می خواهید تا جایی که ممکن است بازی بکنید، اما پیولی می خواهد از من برای بازی های بعدی محافظت بکند. نمی دانم که آیا این مشکل من است یا نه، اما تفکر من این است که تا پایان در زمین بوده و بهترین عملکرد خود را ارائه دهم. اینگونه می دانم هم تیمی هایم نیز همین کار را انجام می دهند و با این آدرنالین، شما هرگز راضی نخواهید شد."

دیدگاه‌ها