کد خبر : 1751251 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 11:09 | 72.7K بازدید | 6 دیدگاه

سوت پایان بازی با یک دعوای واقعی؛

سناریوی عجیب برای حذف شجاع و بلان! (عکس)

شکست الریان مقابل الوحده در حالی رخ داد که این تیم با دو بازیکن اخراجی مسابقه را برگزار کرد.

سناریوی عجیب برای حذف شجاع و بلان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باخت شاگردان لوران بلان که در نهایت منجر به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا شد، به شدت تحت تأثیر سوت‌های احمد علی داور مسابقه بود؛ کسی که با دو اخراج و یک پنالتی مشکوک، روند مسابقه را تغییر داد و در پیروزی الوحده نقش آفرینی کرد.

 

در دقیقه ۴۵+۱ این مسابقه فرار بازیکن الوحده از پشت دفاع الریان، با خطا از سوی احمد السعید همراه شد و داور بدون هیچ شک و تردیدی او را از زمین اخراج کرد. استدلال داور احتمالا قرارگیری او در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان بود اما الریانی‌ها معتقدند که یک بازیکن دیگرشان به صحنه اضافه شده بود و به همین خاطر احمد علی باید به کارت زرد بسنده می‌کرد.

 

اما ۱۳ دقیقه بعد آغاز نیمه دوم، اتفاق عجیب‌تری رخ داد. فرانک کوم با خطا روی اسماعیل مطر در یک سوم دفاعی خودی، الوحده را صاحب ضربه ایستگاهی کرد. ارسال بازیکنان این تیم بدون ایجاد خطر از کنار دروازه به بیرون رفت اما ناگهان داور نقطه پنالتی را نشان داد؛ او این بار اعتقاد داشت که فرانک کوم احمد خمیس را سرنگون کرده و علاوه بر پنالتی، یک اخطار هم به هافبک الریان داد تا او نیز از زمین اخراج شود.


 

1594482

اخراج اول مدافع الریان که شاید قابل دفاع‌ترین تصمیم داور باشد.

 

نکته جالب این‌که نمای پشت دروازه به وضوح نشان می‌دهد که فرانک کوم برخوردی با احمد خمیس نداشته و اخراج و پنالتی به شدت مشکوک بوده است.

 

این پنالتی را عمر خربین وارد دروازه فهد یونس کرد و در ۲۰ دقیقه باقی مانده مسابقه نیز الریان باوجود تلاش زیاد، نتوانست بر الوحده ۱۱ نفره چیره شود.

 

در آخرین دقایق بازی، خطای دیامه روی اسماعیل مطر با واکنش شدید او مواجه شد و کاپیتان سابق تیم ملی امارات با مدافع الریان گلاویز شد و گلوی او را برای چند ثانیه فشرد تا خشمی باورنکردنی را از خود به نمایش بگذارد و با دریافت کارت قرمز، دیدار مقابل پرسپولیس را از دست بدهد. اتفاقی که خیلی زود به ترند یک این بازی تبدیل شد و تصمیمات جنجالی داور را زیر سایه خود قرار داد.

 

1594481

صحنه ای که داور یک پنالتی و اخراج به ضرر الریان اعلام کرد.

 

1594483

لحظه درگیری اسماعیل مطر با مدافع الریان

 

با این حال روزنامه الریان در شماره جدید خود با انتشار یک گزارش مفصل از این بازی نوشت: «الریان با یک سناریوی عجیب از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.»

 

اگرچه روزنامه های قطری واکنش تندی به قضاوت داور نشان دادند اما لوران بلان ترجیح داد که در این باره سکوت کند و گفت که در مورد قضاوت داور چیزی نمی‌گوید. وی همچنین تصریح کرد که تیمش در نیمه دوم باوجود دو یار کمتر نمایش درخشانی را ارائه کرد.

دیدگاه‌ها