کد خبر : 1751255 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 16:35 | 201.8K بازدید | 136 دیدگاه

بازگشت وریا و غلامی به ترکیب اصلی

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الدحیل

حضور چهار بازیکن تازه نفس در ترکیب امشب استقلال مقابل الدحیل، سورپرایز فرهاد مجیدی برای دیدار امشب خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الدحیل

به گزارش "ورزش سه"، در دور چهارم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، بامداد فردا استقلال در استادیوم الجوهرة شهر جده عربستان به مصاف الدحیل قطر می رود. آبی پوشان که در بازی قبلی در برابر این تیم با نتیجه 4 بر 3 تن به شکست دادند، به دنبال جبران این شکست هستند.

 

* همچنان رشید گلر اول فرهاد
رشید مظاهری که در بازی قبلی با بدشانسی مواجه بود و می توان گفت از 4 موقعیت جدی که به روی دروازه اش آمد، هر 4 مورد به گل تبدیل شد، امروز نیز انتخاب نخست مجیدی است. مظاهری در این تورنمنت 6 گل دریافت کرده و تقریبا می توان گفت روی هیچ کدام از آنها مقصر نبوده و همین مسئله منجر به این شده تا مجیدی با اعتماد به گلر شماره یک خود، باز هم برای درون دروازه تیمش از او استفاده کند.

 

* مرادمند روی نیمکت، عارف در ترکیب اصلی
پس از عملکرد ضعیف خط دفاعی استقلال در بازی قبلی، عارف غلامی دوباره در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت. غلامی که در بازی نخست مقابل الاهلی در کنار یزدانی زوج خط دفاعی تیمش را تشکیل داد، پس از 2 بازی نیمکت نشینی، حالا با انگیزه و توان بالایی در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت. سیاوش یزدانی نیز دیگر عنصر تدافعی مجیدی برای این بازی خواهد بود.

 

1594516

 

* بازگشت وریا به ترکیب اصلی
وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان پس از اینکه 50 دقیقه ابتدایی بازی قبلی را روی نیمکت حضور داشت، در این دیدار از ابتدا برای تیمش به میدان می رود. کاپیتان آبی پوشان در دو بازی ابتدایی که با برتری استقلال به پایان رسید، سطح بالایی از توانایی هایش را به رخ کشید و در شبهایی که او در سمت راست تیمش می درخشید، آبی پوشان موفق به شکست الاهلی و الشرطه شدند.
در بازی قبلی وریا کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در غیاب او بود که آبی پوشان 3 بار دروازه خود را باز شده دیدند و حالا مجیدی برای استفاده از قدرت مانور غفوری و تجربه بالای او، کاپیتان آبی پوشان را از ابتدا در ترکیب اصلی قرار خواهد داد.

 

1594521

 

 

* میلیچ جانشین نادری
هروویه میلیچ بازیکن کروات استقلال نیز پس از غیبت در بازی قبلی، به ترکیب اصلی تیمش اضافه می شود. میلیچ که در دو پیروزی ابتدایی آبی پوشان از ابتدا برای تیمش به میدان رفت، پس از نیمکت نشینی در بازی اول با الدحیل، حالا و در جدال دوم مقابل این تیم قطری جای محمد نادری را در ترکیب اصلی می گیرد.
نادری پس از درخشش در برابر الاهلی و الشرطه، به نظر می رسد به دلیل فشردگی بازی ها، دچار خستگی شده و به همین دلیل فرهاد ترجیح داده است در این جدال حساس و مهم، بجای او از میلیچ بهره بگیرد.

 

* ریگی نیمکت نشین می شود
مسعود ریگی پس از اشتباهات مرگبار در بازی گذشته، در دیدار دوم برابر الدحیل نیمکت نشین خواهد شد. پس از عملکرد ضعیف خط میانی استقلال در 50 دقیقه ابتدایی بازی قبلی، با ورود مهدی مهدی پور جنگ هافبک های دو تیم به سود استقلال بود و این تیم حتی به گل مساوی نیز رسید اما در ادامه گل چهارم را دریافت کرد.
عملکرد مهدی پور در نیمه دوم بازی قبلی با الدحیل رضایت بخش بود و مجیدی نیز به همین دلیل تصمیم گرفته است تا برای بازی بامداد امروز، ریگی را روی نیمکت بنشاند و مهدی پور جوان از ابتدا برای تیمش به میدان برود.

 

1594519

 

 

* در انتظار درخشش دوباره فرشید و آرش
فرشید اسماعیلی ستاره این روزهای خط میانی استقلال دیگر بازیکن حاضر در ترکیب اصلی است. اسماعیلی که پیش از آغاز این رقابت ها و بخاطر عملکردش در لیگ برتر مورد انتقاداتی قرار گرفته بود، در سه بازی ابتدایی استقلال به خوبی پاسخ منتقدینش را داد و ستاره بی چون و چرای آبی پوشان در این رقابت ها بوده است.
آرش رضاوند نیز که در بازی با الشرطه یکی از بهترین بازی های خود با لباس استقلال را به اجرا گذاشت، به دنبال جبران شکست بازی قبلی و رساندن تیمش به صدر جدول است و باید دید تا چه اندازه در این راه موفق خواهد بود.

 

1594504

 

 

* حضور ثابت هر 3 مهاجم استقلال
ارسلان مطهری نیز درخشش خیره کننده ای برابر الدحیل داشت. او یک گل زد و 2 پاس گل داد و در بازی بامداد فردا از ابتدا در برابر حریف قطری به میدان می رود. مهدی قایدی هم همچون همیشه از ابتدا و در ترکیب ثابت آبی پوشان در برابر الدحیل به میدان می رود.
فرهاد که در بازی قبل با الدحیل با هر 3 مهاجمش به سمت دروازه این تیم قطری حمله برد، برای بازی امشب نیز همین تدابیر را اندیشیده است و شیخ دیاباته را در کنار قایدی و مطهری در پیشانی خط حمله تیمش قرار داده است تا از همان ابتدا با تمام توان و استفاده از عناصر تهاجمی، به دنبال پیروزی برابر الدحیل باشد.

 

1593659

 

 

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الدحیل:


رشید مظاهری – عارف غلامی – سیاوش یزدانی – هروویه میلیچ – وریا غفوری – مهدی مهدی پور – فرشید اسماعیلی – آرش رضاوند – ارسلان مطهری – مهدی قایدی – شیخ دیاباته

 

دیدگاه‌ها