کد خبر : 1751261 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 11:59 | 21.2K بازدید | 1 دیدگاه

بوآویستا – ماریتیمو؛ ایرانی ها در نقش فرشته نجات

رفته رفته به پایان این فصل از بازی های لیگ برتر پرتغال نزدیک می شویم و ماریتیمو تیمی که علی علیپور و امیر عابدزاده را در اختیار دارد برای بقاء باید دیدارهای باقی مانده امتیازات خوبی را به دست بیاورد.

بوآویستا – ماریتیمو؛ ایرانی ها در نقش فرشته نجات 

به گزارش"ورزش سه"، ماریتیمو هم اکنون با 27 امتیاز تیم شانزدهم جدول به حساب می آید و اگر در همین رتبه باقی بماند برای بقاء در لیگ برتر باید در بازی پلی آف حاضر شود. تیم های هفدهم و هجدهم مستقیم به دسته پایین تر سقوط می کنند. ماریتیمو در هفته بیست و نهم یعنی در فاصله 5 هفته مانده به پایان بازی ها مهمان بوآویستا است. تیمی که با یک امتیاز بیشتر یک پله بالاتر از ماریتیمو در جدول رده بندی است. این بازی برای هر دو تیم 6 امتیازی است و ماریتیمو در صورتی که در خانه حریف به برتری برسد از بوآویستا در جدول رده بندی پیشی می گیرد و از جمع دو نامزد سقوط مستقیم به دسته پایین تر و نامزد حضور مرحله پلی آف فاصله خواهد گرفت. 

 

سرمربی ماریتیمو برای این بازی هم از امیر عابدزاده درون دروازه استفاده خواهد کرد و هم از علی علیپور در خط حمله. دو بازیکنی که در پیروزی هفته گذشته این تیم در برابر ریوآوه نقش داشتند. امیر عابدزاده چند سیو خوب و دیدنی در این بازی داشت و علی علیپور هم علاوه بر زمینه سازی برای به ثمر رسیدن تک گل تیمش توسط جوئل در فاز دفاعی هم به تیمش خیلی کمک کرد و در پایان این بازی سه امتیاز را بهمراه هم تیمی هایش جشن گرفت. 

 

برهای تیم ماریتیمو در برابر فارنسه و ریوآوه در هفته های 26 و 28 نشان می دهد تیم ماریتیمو سیر صعودی داشته و با این شرایط فنی شانس بیشتری برای بقاء در جدول رده بندی بازی ها نسبت به دیگر گزینه های سقوط خواهد داشت. بدون شک ایرانی های ماریتیمو در این بازی هم می توانند نقش پر رنگی در بقای تیم داشته باشند. به واقع این دو می توانند فرشته ی نجات ماریتیمو در بازی پیش رو یعنی بوآویستا باشند. به عقیده کارشناسان فوتبال پرتغال برنده این بازی شانس زیادی برای بقاء در جدول بازی ها خواهد داشت.

دیدگاه‌ها