کد خبر : 1751262 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 12:00 | 42.9K بازدید | 1 دیدگاه

ایوان راکیتیچ:

حیف شد بایرن مونیخ من را جذب نکرد

ایوان راکیتیچ، ستاره کروات سویا از عدم انتقال به بایرن مونیخ حسرت می خورد.

حیف شد بایرن مونیخ من را جذب نکرد

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2019 و بعد از جدایی از بارسلونا بود که اخباری در مورد احتمال انتقال ایوان راکیتیچ، هافبک خلاق و کروات به بایرن مونیخ منتشر شد. البته در نهایت کادر مدیریتی باشگاه و در راس آن حسن صالح حمیدزیچ علاقه ای به این انتقال نشان ندادند و ایوان راکیتیچ راهی سویا شد. حالا این هافبک باتجربه و کروات در مورد آن شایعات و البته حسرت هم تیمی نشدن با مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ صحبت کرده است.

 

1525022

 

ایوان راکیتیچ گفت: "در حقیقت من چیزی در این مورد نمی دانستم. اما با خودم فکر می کنم چه حیف که دوست من حسن صالح حمیدزیچ چنین تصمیمی گرفت، زیرا دوست داشتم دوباره با مانوئل نویر هم تیمی بشوم. از نظر من بایرن مونیخ حتی اگر از لیگ قهرمانان حذف شده باشد هم هنوز هم بزرگترین تیم اروپا محسوب می شود.

 

من واقعا دوست داشتم برای بایرن مونیخ بازی کنم، زیرا این تیم این یکی از بزرگترین باشگاه های جهان محسوب می شود و من در رختکن این تیم دو دوست خوب به نام های مانوئل نویر و تونی تاپالوویچ دارم. آنها برای همیشه از دوستان من و بخشی از خانواده ام محسوب می شوند، اما در نهایت متاسفانه این انتقال رخ نداد."

دیدگاه‌ها