کد خبر : 1751266 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 12:24 | 43K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش وزیر ارتباطات به ماجرای کودک آزاری

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری نیز به ماجرای آزار و اذیت کودک استقلالی واکنش نشان داد.

واکنش وزیر ارتباطات به ماجرای کودک آزاری

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که به سرعت با واکنش تمامی طیف های جامعه روبرو شد. از ورزشکاران گرفته تا بازیگران و مردم عادی و اکنون نیز پای سیاسیون و هیئت دولت نیز به این قضیه باز شده است.


در این ویدیو، دو جوان با آزار و اذیت کودکی چوپان که طرفدار استقلال است، او را مجبور می کنند تا علیه تیم مورد علاقه اش جملاتی را به زبان بیاورد ولی این کودک که اهل استان خراسان رضوی است، در برابر زورگویی این دو جوان مقاومت کرده و با گفتن این جمله که تیمش را نمی فروشد، به شدت در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.


پس از واکنش های جامعه فوتبال به این حادثه و درخواست برای برخورد با دو جوان کودک آزار، اکنون محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، به این حادثه تلخ واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.


جهرمی با انتشار عکس این کودک نوشت: «همه‌تون میدونید که من یه پرسپولیسی‌ام. امروز یه ویدئویی دیدم که چند نفری یه گل پسر استقلالی رو اذیت می‌کنند. چقدر ناراحت شدم. این فوتبال نیست. این هواداری نیست. این انسانیت نیست.»


او در ادامه با بیان اینکه علاقه مند است تا با این کودک دیدار کند، گفت: «کاش میشد این پسر رو پیدا کنم، بغلش کنم، بهش بگم دمت گرم که تیمت رو نمی‌فروشی. دمت گرم که جلوی حرف زور کوتاه نمیای حتی اگه چندتا گنده‌بک اذیتت کنند. دمت گرم پسر. بعدش هم باهم بریم پیش اونایی که اذیتت کردند.»


وزیر ارتباطات در پایان نیز درباره علت انتشار تصویر چهره این کودک نوشت: « پ.ن: تصویر این پسر رو تعمدی گذاشتم تا همه چهره‌ش رو ببیند. اون کسی باید چهره‌ش محو و تار بشه که داره زور میگه و اذیت میکنه این پهلوون رو.»

1594497

دیدگاه‌ها