کد خبر : 1751303 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 14:41 | 21K بازدید | 2 دیدگاه

با تایید توماس توخل

بدشانسی ستاره کروات؛ ملاقات با رئال منتفی شد

متئو کوواچیچ بازی رفت چلسی و رئال مادرید را از دست خواهد داد.

بدشانسی ستاره کروات؛ ملاقات با رئال منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، متئو کوواچیچ سال 2015 بود که از اینتر به رئال مادرید پیوست و سه فصل را در باشگاه مادریدی بازی کرد. او در هر سه فصل با رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان شد ولی تابستان 2018 و چند هفته پس از قهرمانی شماره 13 رئال در چمپیونزلیگ، راهی چلسی شد چرا که در رئال جایگاهی ثابت نداشت ولی در چلسی به او تضمین داده بودند که بیشتر از همیشه بازی خواهد کرد و همینطور هم شد.

 

 

1306703

 

 

کوواچیچ دیگر نتوانست به قهرمانی چمپیونزلیگ برسد ولی البته که توانست جایگاهی تقریبا ثابت در خط میانی چلسی پیدا کند. فصل جاری او 2500 دقیقه برای آبی ها به میدان رفته و در ایده های توماس توخل جایگاه ثابتی دارد.

 

کوواچیچ بی تاب بازی برابر تیم سابق خود در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود ولی مصدومیت مانع از این خواهد شد که حداقل در بازی رفت به میدان برود.

 

 

1594538

 

 

توماس توخل در مورد کوواچیچ گفت:« خبر جدیدی نیست و کوواچیچ همچنان مصدوم است. مابقی بازیکنان ولی در دسترس هستند.

معتقدم باید تا بازی با فولام صبر کنیم و ببینیم شرایط کوواچیچ بهتر می شود یا خیر. چیزی که اطمینان دارم این است که او به بازی سه شنبه برابر رئال نخواهد رسید ولی ممکن است به بازی برگشت برسد. در واقع اگر مقابل فولام وارد فهرست شود، شانس حضور در بازی برگشت برابر رئال را خواهد داشت اما باید ببینیم نظر پزشکان و فیزیوتراپ های باشگاه چه خواهد بود.»

 

 

دیدگاه‌ها