کد خبر : 1751307 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 14:58 | 36.1K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای دیلی میل:

3 جایگزین احتمالی بایرن، دورتموند و PSG در سوپرلیگ

پروژه سوپرلیگ اروپا خیلی زودتر از حد تصورات منتفی شد؛ هرچند ممکن است در درازمدت بار دیگر اجرایی شود.

3 جایگزین احتمالی بایرن، دورتموند و PSG در سوپرلیگ

به گزارش "ورزش سه"، تنها 48 ساعت بعد از اعلام تشکیل سوپرلیگ اروپا، 9 باشگاه انصراف دادند تا برگزاری این تورنمنت در تابستان پیش رو منتفی شود. در حال حاضر تنها رئال، بارسا و یوونتوس در این پروژه باقی مانده اند.

در واقع موجی که هواداران چلسی با بستن مسیر اتوبوس تیم شان آغاز کردند خیلی زود نتیجه داد و علاوه بر اینکه مسئولان این باشگاه را به صرافت کناره گیری از سوپرلیگ انداخت، باعث شد تا در نهایت سیتی، اتلتیکو، تاتنهام، لیورپول، یونایتد، آرسنال، میلان و اینتر نیز همچون چلسی انصراف خود را اعلام کنند.

 

 

1592964

 

 

شب گذشته فلورنتینو پرز در مصاحبه با آاس اعلام کرد که سوپرلیگ هنوز زنده است و تغییرات و اصلاحاتی را در دستور کار خواهند داشت. او تاکید کرد که سوپرلیگ فقط تعلیق شده است.

قرار بود 12 باشگاه به عنوان موسس سوپرلیگ حضوری دائمی داشته باشند و روی حضور پی اس جی، بایرن و دورتموند نیز حساب شده بود ولی هر سه باشگاه کنار یوفا ایستادند و اعلام کردند که به سوپرلیگ ملحق نخواهند شد.

 

 

1550267

 

 

طبق ادعای دیلی میل، موسسان سوپرلیگ در نظر دارند تا دعوت نامه هایی برای لایپزیش، مارسی و لیون ارسال کنند و در واقع این سه باشگاه را برای جایگزینی بایرن، دورتموند و پی اس جی مد نظر قرار داده اند.

در اسپانیا و ایتالیا دوست داران فوتبال موافق برگزاری سوپرلیگ هستند و در توئیتر حتی هشتگ برکناری الکساندر چفرین رئیس یوفا در این دو کشور ترند شده است.

 

دیدگاه‌ها