کد خبر : 1751313 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 15:53 | 64.8K بازدید | 11 دیدگاه

تهدید مجدد چفرین

رئال، یوونتوس و بارسا از چمپیونزلیگ اخراج می شوند

الکساندر چفرین رئیس یوفا سه باشگاه باقیمانده در سوپرلیگ را تهدید کرد.

رئال، یوونتوس و بارسا از چمپیونزلیگ اخراج می شوند

به گزارش "ورزش سه"، 48 ساعت پس از اعلام رسمی شکل گیری سوپرلیگ و در نتیجه تهدیدهای یوفا، فیفا و اتحادیه فوتبال انگلیس ابتدا شش باشگاه سیتی، یونایتد، لیورپول، تاتنهام، چلسی و آرسنال اعلام کناره گیری کردند و یک روز بعد نیز اینتر، اتلتیکو و میلان به آنها ملحق شدند.

انصراف 9 باشگاه از 12 باشگاه موسس سوپرلیگ در نهایت باعث شد تا حداقل برگزاری این تورنمنت جاه طلبانه در تابستان پیش رو منتفی شود. فلورنتینو پرز رئیس رئال و رهبر سوپرلیگ اما معتقد است این پروژه منتفی نشده و فعلا به حالت تعلیق در آمده است.

 

 

1594543

 

 

رئال، بارسا و یوونتوس تاکید کرده اند که به سوپرلیگ وفادارند.

الکساندر چفرین رئیس یوفا که در روزهای گذشته به شدت خشم خود از سوپرلیگ را نشان داده، یک بار دیگر تهدید کرد که اگر رئال، بارسا و یووه همچنان به پروژه سوپرلیگ مربوط باشند، حق حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد را نخواهند داشت. او البته در نهایت نتوانست باعث اخراج رئال از لیگ قهرمانان فصل جاری شود و روز گذشته اعلام شد که بازی نیمه نهایی رئال و چلسی طبق برنامه به انجام می رسد.

 

 

1594542

 

 

چفرین با تهدید سه باشگاه فوق گفت:« خیلی واضح است که باشگاه ها یا باید تصمیم بگیرند زیر نظر یوفا باشند یا به سوپرلیگ ملحق شوند. اگر می گویند ما متعلق به سوپرلیگ هستیم، پس دیگر نمی توانند در لیگ قهرمانان حاضر باشند. اگر آماده اند که به پروژه شان وفادار بمانند، پس در همان سوپرلیگ بازی کنند.»

 

رئیس یوفا ادامه داد:« فعلا مسائل حقوقی این اقدام را تحت بررسی داریم و تصمیم هایی جدید به زودی اعلام خواهند شد. باشگاه های سوپرلیگی قطعا تاوان کار خود را پس خواهند داد و باید منتظر عواقبش باشند. هفته گذشته بدترین روزهای ممکن بود چرا که متوجه شدم طی سال ها از سوی کسانی که معتمدم بودند، دروغ شنیده ام و به من خیانت کرده اند.»

 

دیدگاه‌ها