کد خبر : 1751336 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 17:39 | 23.7K بازدید | 7 دیدگاه

پیرلو: رونالدو در تمرینات هم عصبانی می شود

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس هدف تیمش را کسب سهمیه لیگ قهرمانان توصیف کرد.

پیرلو: رونالدو در تمرینات هم عصبانی می شود

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری این هفته در دیداری دشوار به مصاف فیورنتینا خواهد رفت و حریف در این هفته ها در تلاش برای فرار از سقوط به سری بی بوده است. آندره آ پیرلو، سرمربی جوان و ایتالیایی یوونتوس در نشست خبری قبل از این دیدار حاضر شده و مدعی شد کریستیانو رونالدو حتی بازی های تمرینی را نیز خیلی جدی می گیرد.

 

آندره آ پیرلو گفت: "من به روحیه بازیکنانم باور دارم و ما فقط یک هدف در ذهن خود داریم که آن کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. باید برابر تیمی بازی کنیم که در حال تلاش برای فرار از سقوط است. ما در ماه دسامبر اولین شکست فصل خود را مقابل فیورنتینا متحمل شدیم و البته تقریبا کل مسابقه را با 10 نفر بازی کردیم و به طور طبیعی در مقابل تیمی که از نظر تاریخی همیشه رقیب یوونتوس بوده به دنبال جبران هستیم. انتظار دارم عملکرد درخشانی در مقابل فیورنتینا ارائه داده و به نتیجه خوبی دست پیدا بکنیم.

 

1593699

 

این اولین فصل کار کردنم با رونالدو است و من رابطه بسیار خوبی با او دارم. او همیشه می خواهد خوب عمل کند و رونالدو حتی در تمرین نیز عصبانی می شود. رونالدو همیشه می خواهد از همه بازیکنان حمایت کرده و رویکرد مثبتی برای بازیکنان جوان داشته باشد. هدف ما صعود به لیگ قهرمانان است و این هدف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

ما نمی خواهیم اجازه بدهیم چیزی مانع رسیدن به این هدف شود و فکر می کنم در این مسابقه با تمرکز فراوان راهی میدان خواهیم شد. هراسی از بیرون شدن از لیگ قهرمانان به خاطر اتفاقات سوپرلیگ نداریم. متمرکز شده ایم و رسیدن به لیگ قهرمانان هدف ما است. اطمینان داریم که می توانیم فصل را با رسیدن به اهداف خود به پایان برسانیم."

دیدگاه‌ها