کد خبر : 1751364 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 20:30 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

جورجینیو:

فرانک لمپارد برای مربیگری در چلسی آماده نبود

جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی، معتقد است که بر عهده گرفتن هدایت چلسی برای فرانک لمپارد زود بوده است.

فرانک لمپارد برای مربیگری در چلسی آماده نبود

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد در فصل اول حضور خود در چلسی فصلی فوق‌العاده را پشت سر گذاشت و با وجود محرومیت این تیم در نقل و انتقالات و با ترکیبی از ستاره‌های جوان موفق شد سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای آبی های لندن به دست آورد.

 

همین عملکرد خوب لمپارد در فصل اول حضور خود در چلسی باعث شد هواداران این تیم به ظهور یک سرمربی فوق العاده امیدوار شوند اما اوضاع برای او اصلاً خوب ادامه نیافت. با وجود خرید های خوب، لمپارد نتوانست در فصل جدید نتایج قابل قبولی با چلسی به دست آورد و همین موضوع باعث شد که چندی پیش از هدایت آبی‌ها برکنار و جای خود را به توماس توخل بدهد.

 

 

1594636

 

 

اما جورجینیو هافبک ایتالیایی چلسی معتقد است که فرانک لمپارد به اندازه کافی برای سرمربیگری در چلسی آماده نبوده است. او گفت: " ببینید من می خواهم صادقانه در مورد فرانک لمپارد حرف بزنم. من معتقدم با توجه به اینکه او اسطوره باشگاه بود، قبل از انتقال به یک تیم بزرگ از برخی مراحل لازم برای یادگیری صرف نظر کرد.

 

او بدون اینکه در باشگاه دیگری تجربه جدی داشته باشد به تیمی آمد که اسطوره آن محسوب می‌شود. من فکر می کنم که لمپارد خیلی زود به یکباره چند گام به جلو رفت. صادقانه بگویم او برای کار در اینجا به اندازه کافی آماده نبود."

دیدگاه‌ها