کد خبر : 1751365 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 20:48 | 10.9K بازدید | 2 دیدگاه

کونته: در یوونتوس هم از صفر شروع کردیم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر هنوز تمایلی به حرف زدن در مورد فتح اسکودتو ندارد.

کونته: در یوونتوس هم از صفر شروع کردیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در دو بازی آخر خود در سری آ به تساوی 1-1 دست یافته، اما هنوز فاصله ای 9 امتیازی با میلان رده دومی داشته و بخت اول فتح اسکودتو محسوب می شود. در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ورونا، آنتونیو کونته حریف را رقیبی سرسخت توصیف کرده و مدعی شد نتایج ورونا نشان‌دهنده کیفیت این تیم نبوده است.

 

آنتونیو کونته گفت: "دیداری دشوار برابر تیمی داریم که در این فصل عملکرد درخشانی داشته است. اگرچه ورونا در فصل جاری نتایج خوبی نگرفته، اما نتایج این تیم در خور عملکردش نبوده است. ورونا مربی بزرگی به نام ایوان یوریچ در اختیار دارد که با تلاش فراوان شرایط بازیکنان را بهبود می بخشد، او در فصل جاری چنین کاری انجام داد و این فصل نیز قادر به تکرار آن بوده است.

 

1593711

 

ما از هر نظر در حال پیشرفت هستیم و حالا باید تلاش کنیم تا به خط پایان برسیم. ما برای کسب ذهنیت پیروزی و موفقیت در یوونتوس نیز از صفر شروع کردیم، بنابراین این اولین تجربه من نیست. گذشته از افکار و ایده ها، چیزی که یک سرمربی بیشتر به آن نیاز دارد این است که بازیکنانی پیدا کند که مایل باشند خود را به چالش کشیده و عملکرد متفاوتی ارائه بدهند. ما نباید نگران باشیم که چه تیمی پشت سر ماست و فقط باید روی خودمان و پیروزی در بازی های پیش رو تمرکز کنیم.

 

ما در مسیر مهمی قرار داریم و تا زمانی که اسکودتو را فتح نکنیم، صحبت کردن در مورد آن اشتباه است. تجربه گذشته به من تاکید می کند که باید صبور باشم. اگر لیاقت این عنوان را داشته باشیم موفق به فتح اسکودتو می شویم. هنوز موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده ایم و در حال حاضر صحبت کردن در مورد آن احمقانه و در عین حال گستاخانه است."

دیدگاه‌ها