کد خبر : 1751374 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 21:52 | 41K بازدید | 7 دیدگاه

پیشنهاد بارسلونا به مدافع سیتی تغییر کرد

اریک گارسیا، مدافع جوان منچسترسیتی پیشنهاد جدید باشگاه بارسلونا را نیز پذیرفته است.

پیشنهاد بارسلونا به مدافع سیتی تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد اریک گارسیا، ملی پوش اسپانیایی در ماه ژوئن با باشگاه منچسترسیتی تمام می شود و مدت هاست اخبار و شایعات حول محور بازگشت این بازیکن به بارسلونا است. اریک گارسیا با تیم مدیریت سابق بارسا توافق کرده بود، اما خوان لاپورتا، رئیس جدید باشگاه می خواهد قرارداد پیشنهادی را مورد اصلاح قرار داده و تغییراتی در آن ایجاد بکند.

 

1543842

 

نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد خوان لاپورتا به اریک گارسیا اطلاع داده دستمزد او نصف آنچه قبلا پیشنهاد شده خواهد بود. مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا باعث شده اوضاع مالی باشگاه بارسلونا خوب نباشد و به همین دلیل انها توان پرداخت دستمزدهای هنگفت به بازیکنان جدید را ندارند. البته به نظر می رسد اگرچه اریک گارسیا ابتدا از این پیشنهاد جا خورده و ناراحت شده، اما در نهایت درخواست مدیران بارسلونا را پذیرفته و مشکلی با بستن قرارداد با بارسلونا ندارد.

 

اریک گارسیا که در آکادمی لاماسیا متعلق به باشگاه بارسلونا رشد کرده، به شدت مورد نظر پپ گواردیولا است و سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تمایل زیادی به حفظ این مدافع جوان دارد، اما وسوسه بازگشت به بارسلونا باعث شده این بازیکن حتی پیشنهاد کاهش دستمزد از سوی خوان لاپورتا را نیز قبول بکند. بدین ترتیب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به زودی شاهد توافق نهایی اریک گارسیا با باشگاه بارسلونا و معارفه رسمی این مدافع جوان در استادیوم نوکمپ خواهیم بود.

دیدگاه‌ها