کد خبر : 1751388 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 22:54 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

وستهام ۰-۱ چلسی؛چشمک آبی‌ها به سهمیه چمپیونزلیگ

چلسی در یک مسابقه بسیار نزدیک با تک گل تیمو ورنر از سد وستهام عبور کرد.

وستهام ۰-۱ چلسی؛چشمک آبی‌ها به سهمیه چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در یکی از حساس ترین مسابقات هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس مهمان وستهام بود که در پایان رقابت دو تیم با نتیجه 1-0 به سود آبی‌های لندن خاتمه یافت.

 

چلسی کار را بهتر آغاز کرد و اولین حمله مهم این تیم با ضربه کریستین پولیسیچ به سمت دروازه به وجود آمد. با این حال شوت محکم ستاره آمریکایی آبی ها توسط لوکاژ فابیانسکی مهار شد.

 

 

1594686

 

 

در دقیقه 31 بازی چلسی به یک موقعیت خوب دیگر دست یافت. تیمو ورنر بعد از یک چرخش خوب ضربه ای را روانه دروازه وستهام کرد اما شوت او توسط مدافع حریف برگردانده شد.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد چلسی گلزنی کرد. در دقیقه 43 حرکت فوق العاده بن چیلول از جناح چپ و ارسال او به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده تیمو ورنر همراه شد تا نتیجه 1-0 شود و نیمه اول پایان پذیرد.

 

 

1594687

 

1594684

 

 

چلسی در آغاز نیمه دوم می توانست گل بعدی را وارد دروازه وستهام کند. ضربه میسون مونت ابتدا توسط فابیانسکی مهار شد اما تیمو ورنر نتوانست توپ برگشتی را هم تبدیل به گل کند.

 

در دقیقه 82 خطای شدید فابیان بالبوئنا روی بن چیلول باعث شد داور بعد از چک کردن VAR کارت قرمز را به او نشان دهد تا وستهام 10 نفره شده باشد.

 

 

1594683

 

 

در ادامه مسابقه نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد تا چلسی به سه امتیاز بسیار ارزشمند دست پیدا کند و بیش از قبل به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شده باشد.

دیدگاه‌ها