کد خبر : 1751396 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 23:15 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس منسجم ترین تیم آسیاست

نصرتی: مقابل فجرسپاسی شایسته برد بودیم

سرمربی پارس جنوبی جم با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل فجرسپاسی شیراز تیمش را شایسته کسب سه امتیاز دانست.

نصرتی: مقابل فجرسپاسی شایسته برد بودیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم پارس جنوبی جم در حالی در این هفته از رقابت های لیگ یک با نتیجه دو بر یک مقابل فجرسپاسی شیراز به برتری رسید که محمد نصرتی سرمربی خود را دلیل ابتلا به کرونا به همراه نداشت.

 

نصرتی که چند روزی است با مثبت شدن تست کرونا و با تشخیص پزشکان به قرنطینه رفته در تمرینات پارس جنوبی جم حاضر نشده و امور فنی تیم زیرنظر ایمان رزاقی دستیار او دنبال می شود.

 

سرمربی پارس جنوبی جم بعد از برتری مقابل فجرسپاسی گفت: بعد از هفته های سخت و پر فراز و نشیبی که پشت سر گذاشتیم، خیلی تلاش کردیم تا بچه ها را با انگیزه بالا راهی این مسابقه خانگی کنیم. این بازی اهمیت ویژه ای برایمان داشت چون می خواستیم سه امتیاز بازی خانگی را تصاحب کنیم.

 

وی ادامه داد: با آنالیزی که انجام داده بودیم، به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع بودیم. بازی را هم خیلی خوب آغاز کردیم و توانستیم 90 دقیقه توپ و میدان را از آن خود کنیم..

 

نصرتی درباره عملکرد بازیکنانش گفت: در طول جریان بازی کاملا مسلط به زمین و حریف بودیم و اگر بازیکنان مان فرصت طلب بودند می توانستیم با اختلاف گل های بیشتری پیروز شویم. ما در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت گلزنی برتر از حریف بودیم هرچند فجرسپاسی هم تیم قابل احترامی بود و یکی از مدعیان این فصل به شمار می رود.

 

وی افزود: بازیکنان ما باید قدر موقعیت ها را بدانند و آگاه باشند این تفاضل گلها در روزهای پایانی لیگ چقدر می توانند موثر باشند.

 

سرمربی پارس جم در خصوص بازی آینده تیمش در رقابت های جام حذفی مقابل گل گهر اظهار داشت: ما با تیمی بازی خواهیم کرد که کیفیت بالایی داشته و مربی کاربلدی روی نیمکت خود دارد. اما با تکیه بر انگیزه بازیکنان جوان خود دنبال شگفتی هستیم و می خواهیم شانس خود را امتحان کنیم.

 

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص درخشش سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: واقعا به مجموعه بزرگ پرسپولیس تبریک می گویم، چه کادر فنی فهیم و چه بازیکنان پر تلاش که عملکردی خیره کننده داشتند. پرسپولیس در این رقابت ها نشان داد به معنای واقعی کلمه یک تیم منسجم و بی نظیر است.

 

نصرتی با ستایش عملکرد سیدجلال حسینی و مهدی ترابی گفت: زوج خط دفاعی ما و حامد لک عالی بودند و کمال کامیابی نیا در میانه میدان یک فرمانده مقتدر است و ترابی هم مثل همیشه درخشان عمل کرده. در واقع اگر بخواهم درباره تک تک بازیکنان صحبت کنم، می توانم از هرکدام از آنها به عنوان یک ستاره نام ببرم.

 

وی افزود: گل محمدی در در دیدار برگشت مقابل گوا نشان داد که به درک متقابلی با بازیکنان اصلی و ذخیره خود رسیده و حالا می تواند در شرایط مختلف روی تک تک آنها حساب باز کند.

 

نصرتی در خصوص عملکرد شجاع خیلی زاده هم گفت شجاع بازیکن حرفه ای و جسوری است و در ترکیب تیمش خوب کار کرده و برای او در تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاه‌ها