کد خبر : 1751406 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 23:53 | 223.6K بازدید | 41 دیدگاه

سوپرایز کودک استقلالی توسط منصوریان و دانشگر

مدافع استقلال در روزهایی که از حضور در اردوی استقلال محروم شده، به همراه علیرضا منصوریان دیدار کودک خبرساز این روزهای جامعه ایران رفت.

سوپرایز کودک استقلالی توسط منصوریان و دانشگر

به گزارش "ورزش سه"، هواداران فوتبال ایران این روزها علاوه بر اینکه به شدت پیگیر نتایج تیم‌های ایرانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هستنند، حاشیه های خبر جنجالی کودک هوادار استقلال نیز برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است و بسیاری از چهره های شناخته شده فوتبال ایران هم به این اتفاق واکنش نشان داده اند.

 

پس از ورود رسمی مقامات قضایی به این پرونده کودک آزاری و گزارش هایی که رسانه های مختلف درباره این موضوع منتشر کردند، حالا محمد دانشگر، مدافع استقلال نیز که به دلیل اختلاف با کادر فنی از سفر به عربستان باز مانده، همراه با همتی مسئول کانون هواداران استقلال به استان خراسان سفر کرده و با حضور در منزل این هوادار و اهدا هدیه به او، لحظات خوشی را برای این هوادار آبی پوش به وجود آورده است.

 

هم‌چنین علیرضا منصوریان، سرمربی و کاپیتان سابق استقلال نیز در تماسی تلفنی با والدین این هوادار خردسال گفت و گو کرد. مادر این کودک استقلالی به منصوریان گفت: ما به دلیل کسالت پدر فرد خاطی و اینکه خانواده او با ما تماس داشتند و حلالیت طلبیدند، از آن‌ها شکایت نداریم و شاکی آن‌ها در حال حاضر دولت است و خانواده ما از شکایتش صرف نظر می‌کند.

 

منصوریان نیز در گفت و گوی صمیمانه‌ای که با این کودک خردسال داشت، به او قول داد با توجه به علاقه‌ این هوادار به استقلال، آرزوی او را برآورده کرده و مقدمات حضورش در آکادمی آبی‌ها را در اولین فرصت فراهم کند.

 

1594708

دیدگاه‌ها