کد خبر : 1751428 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 01:56 | 18.8K بازدید | 2 دیدگاه

بدموقع ترین شکست فصل برای یاران جهانبخش

تیم برایتون در حضور 23 دقیقه ای ملی پوش ایرانی اش مقابل شفیلد شکست خورد.

بدموقع ترین شکست فصل برای یاران جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، تیم برایتون در چارچوب  هفته سی و سوم لیگ برتر انگلستان در ورزشگاه برامال لانه به مصاف تیم رده بیستمی و از پیش سقوط کرده شفیلد یونایتد رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب این تیم شد.

 

یاران جهانبخش در شرایطی پای به این بازی گذاشتند که با ۷ پیروزی، ۱۳ مساوی و ۱۲ شکست در این فصل ۳۴ امتیازی بوده و در رده شانزدهم جدول حضور داشتند؛ آنها برای کاستن از خطر سقوط به شدت نیازمند سه امتیاز بازی امشب بودند و با توجه به اینکه تیم حریف از پیش سقوطش قعطی شده بود، به نظر می رسید که برایتون موفق به کسب پیروزی شود اما همه چیز برعکس اتفاق افتاد و شفیلد به عنوان تیم برنده، زمین بازی را ترک کرد.

 

علیرضا جهانبخش که مصدومیت و نیمکت نشینی در این فصل نیز اجازه خودنمایی به او را نداد، طی 8 هفته اخیر در 4 بازی نیمکت نشین بود و در 4 بازی نیز روی هم 16 دقیقه بازی کرد. او هفته گذشته فرصت حضور در میدان را برای تکرار خاطره شیرین سوپر گل اش به چلسی  پیدا نکرد و در بازی امشب نیز جایی در ترکیب اصلی برایتون نداشت.

 

دیوید مک گولدریک، مهاجم تیم شفیلد یونایتد در دقیقه 19 دروازه برایتون را باز کرد و همین گل نیز رقم زننده نتیجه نهایی بازی بود؛ برایتون در نیمه دوم با تغییراتی که در ترکیب خود داشت برای جبران گل خورده تلاش کرد؛ یکی از این تغییرات به میدان آمدن علیرضا جهانبخش در دقیقه 67 به جای پاسکال گروس بود تا به این ترتیب هافبک ایرانی برایتون در این دیدار فرصتی 23 دقیقه ای برای حضور در میدان پیدا کند.

 

1594755

 

برایتون با متحمل شدن این شکست بد موقع 34 امتیازی ماند تا فرصت صعودی دو پله ای را از دست داده و با قرار گرفتن در رتبه شانزدهم هنوز خطر سقوط را به طور کامل از خود دور نکند. برنلی و فولام به ترتیب با 33 و 27 امتیاز نزدیک ترین تعقیب کننده های برایتون در قعر جدول لیگ برتر هستند.

 

دیدگاه‌ها