کد خبر : 1751453 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 03:40 | 19.1K بازدید | 3 دیدگاه

عمر السومة: آرزو دارم مرد سال آسیا شوم

مهاجم زهردار و سوری الاهلی در بازی شب گذشته مقابل الشرطه ستاره تیمش بود و یک گل زد و یک پاس گل داد.

به گزارش "ورزش سه"، عمر السومة در کنار عبدالرحمن غریب ستاره های این روزهای الاهلی به شمار می روند و این دو در برابر الشرطه هر دو گل تیمشان را به ثمر رساند. در حالیکه بازی با نتیجه تساوی یک – یک رو  به پایان بود، پاس زیبای عمر السومة به غریب در دقیقه 79، منجر به گل پیروزی بخش الاهلی شد.

 

1594801


عمر السومة ستاره سوری الاهلی که با باز کردن دروازه الشرطه تعداد گل هایش را به عدد 4 رساند، در پایان بازی گفت: مهمترین چیز این است که وقتی جایزه بهترین بازیکن مسابقه را می گیرم، امتیاز بازی را نیز بدست آورده باشیم. پیروزی تیم در مسابقات و کسب سه امتیاز مهم تر از انتخاب من به عنوان بهترین بازیکن زمین بود. از تلاش بازیکنانم در طول مسابقه تشکر می کنم و امیدواریم که تمرکز خود را در بازی های بعدی ادامه دهیم.


وی ادامه داد: مشکل ما با مربی قبلی ولادان میلوژویچ نبود و تیم فقط به یک شوک جدیدی نیاز داشت و ریجکمب مربی بزرگی و با سابقه ای است. ما با او هماهنگ هستیم.


عمر السومة در پایان گفت: خوشحالم که از شرایط گذشته خارج شدم و به شرایط خوب قبل بازگشتم. من عضو تیم هستم و خیلی زود است که در مورد برنده شدن جایزه بهترین بازیکن آسیا صحبت کنیم، گرچه این یکی از آرزوهای من است که مرد سال آسیا شوم.

 

1594802

 

دیدگاه‌ها