کد خبر : 1751458 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 04:22 | 66.1K بازدید | 17 دیدگاه

اولونگا: تساوی با استقلال عادلانه بود

مهاجم کنیایی الدحیل می گوید اکنون هر سه تیم بالای جدول در گروه C، شانس صعود به مرحله بعد را دارند.

اولونگا: تساوی با استقلال عادلانه بود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شبی که برای جبران شکست مرحله قبل به مصاف الدحیل رفته بود، در نهایت با تساوی 2 – 2 زمین مسابقه را ترک کرد. مدافعان استقلال که در بازی گذشته موفق به مهار اولونگا نشده بودند، در بازی دوم نیز در این امر موفق نبودند و او 2 بار دروازه آبی پوشان را باز کرد.


مایکل اولونگا مهاجم کنیایی الدحیل در پایان این مسابقه گفت: نتیجه تساوی عادلانه و رضایت بخش بود. هنوز 2 بازی دیگر باقی مانده است. ما باید با تمرکز و قاطعیت به کار خود ادامه دهیم تا بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.


او گفت: هنوز الدحیل در صدر جدول گروه قرار دارد اما رقابت بین ما، استقلال و الاهلی بسیار شدید است و به نظر می رسد این رقابت، از تفاوت اندک امتیازی بین تیم ها مشخص باشد. استقلال و الاهلی تیم هایی هستند که هنوز شانس این را دارند که در صدر جدول قرار بگیرند.


اولونگا گفت: مسابقه بعدی در مقابل الشرطه آسان نخواهد بود چرا که آنها تیمی هستند که سخت بازی می کنند و می خواهند شکست بازی قبل را جبران کنند که این مسئله برای ما خطرناک خواهد بود. اما من به همراه هم تیمی هایم برای مقابله با این موضوع تلاش خواهیم کرد تا نتیجه مثبتی کسب کنیم تا کارمان برای بازی آخر آسان تر باشد.

 

دیدگاه‌ها