کد خبر : 1751480 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 10:37 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

صعود تراکتور در گرو یک طلسم شکنی دیگر

مهاجمان تراکتور طی سه بازی اخیر تیم شان در لیگ قهرمانان آسیا موفق به گلزنی نشده اند.

به گزارش ورزش سه، تیم تراکتور بعد از اینکه دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 را با سه تساوی به پایان رساند در اولین بازی خود از دور برگشت موفق شد نیروی هوایی عراق را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد؛ اولین برد تراکتور در این دوره از رقابت ها با تک گل مهدی تیکدری به ثمر رسید. با این برد تراکتور بعد از 9 بازی، توانست در آسیا طعم برد را چشیده و به نوعی طلسم شکنی کند؛ هم در آمار کلی و هم در این دور از رقابت ها که این برد اولین برد سرخ پوشان بود.

 

به این ترتیب شمار بازی هایی که مهاجمان تراکتور موفق به گلزنی نشده اند، به عدد سه رسید؛ این در حالی است که سرخ پوشان فوتبال آذربایجان در ترکیب خود مهاجمان آماده ای دارند و روی گلزنی آنها در آسیا حساب ویژه ای باز کرده اند.

 

محمد عباس زاده، بهترین گلزن تراکتور در لیگ برتر، شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت. او دو گل از سه گل تیمش را در بازی اول مقابل پاختاکور به ثمر رساند. این شروع خوب باعث امیدواری تراکتوری ها شد اما در سه بازی بعدی شاهد تکرار آن نبودیم.

 

1594839

 

در این میان دیگر نفرات تهاجمی تراکتور نیز عملکرد خوبی در گلزنی نداشته اند. پیمان بابایی که پس از کش و قوس های بسیار در نقل و انتقالات زمستانی به تراکتور پیوست، بعد از اینکه در لیگ برتر موفق به گلزنی نشد، امیدوار بود که این کار را در آسیا انجام دهد اما طی چهار بازی اخیر موفق به انجام این کار نشده است. سامان نریمان جهان، دیگر عنصر تهاجمی تراکتور که عقب تر از دو مهاجم تیمش بازی می کند نیز با وجود عملکرد قابل دفاعی که در طول بازی های اخیر داشته نیز نتوانسته برای تیمش گلزنی کند.

 

تراکتور دو بازی بسیار حساس و سرنوشت ساز مقابل پاختاکور و الشارجه دارد و با توجه به اینکه برای صعود نیاز به پیروزی در این بازی ها دارد، نیاز به گلزنی مهاجمان سرخ پوش بیش از پیش احساس می شود و باید دید که آنها می توانند با گلزنی های خود زمینه را برای صعود تیم شان فراهم کنند یا خیر؟

دیدگاه‌ها