کد خبر : 1751537 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 14:39 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیبو کورتوا:

بهتر بود هازارد به وینیسیوس پاس نمی داد

دروازه بان بلژیکی رئال مادرید از شرایط مطلوب ادن هازارد برای مقطع پایانی فصل خبر داد.

بهتر بود هازارد به وینیسیوس پاس نمی داد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه دی استفانو با تساوی بدون گل متوقف شد. رئال برای ماندن در کورس قهرمانی به پیروزی در این بازی نیاز حیاتی داشت ولی بتیس همچون سه بازی قبلی خود در زمین رئال موفق شد دروازه اش را بسته نگاه دارد. رئال در یکی دو صحنه خوش شانس هم بود که با درخشش تیبو کورتوا گلی دریافت نکرد.

در یک ربع پایانی بازی، زین الدین زیدان ترجیح داد ادن هازارد را به زمین بفرستد. بیش از 40 روز بود که هازارد نتوانسته بود برای رئال بازی کند و دیشب این طلسم شکسته شد. او نمایشی تقریبا قابل قبول ارائه داد که در آستانه بازی با چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، خبر خوبی برای رئال ها محسوب می شود.

 

 

1594778

 

 

تیبو کورتوا گلر بلژیکی رئال مادرید در پایان بازی و در مورد ادن هازارد گفت:« فکر می کنم ثابت شد که ادن دیگر مصدوم نیست و در وضعیت خوبی قرار دارد. دو سه هفته بود با تیم تمرین می کرد و او را در فرم خوبی می بینم. معتقدم او به اندازه کافی برای ریکاوری زمان گذاشت.»

 

هازارد در یک صحنه می توانست خودش شوتزنی کند و حتی دروازه بتیس را باز کند ولی توپ را به وینیسیوس پاس داد و ستاره برزیلی هم نتوانست قدر پاس او را بداند. کورتوا معتقد است بهتر بود هازارد خودش شوت می زد:« در آن صحنه بهتر بود ادن خودش شوتزنی می کرد ولی وینی را در موقعیت بهتری دید. برخی مواقع وقتی زاویه خوبی برای شوتزنی می بینید، بهتر است کمی خودخواه باشید. در هر صورت ادن شرایط مطلوبی دارد و در این مقطع حساس پایان فصل، می تواند کمک بزرگی برای تیم باشد.»

 

دیدگاه‌ها