کد خبر : 1751563 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 17:30 | 30.9K بازدید | 2 دیدگاه

روبرتو کارلوس:

رئال مادرید بزرگ را مقابل چلسی خواهید دید

اسطوره رئال تردیدی ندارد که یک رئال متفاوت با بازی شب گذشته را برابر چلسی مشاهده خواهیم کرد.

رئال مادرید بزرگ را مقابل چلسی خواهید دید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته باید رئال بتیس را شکست می داد تا هم در کورس قهرمانی لالیگا جایگاه خوبی داشته باشد و هم برای بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل چلسی، روحیه مضاعفی بگیرد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. تیم تحت هدایت زین الدین زیدان نتوانست در گلزنی موفق نشان دهد و با تساوی بدون گل در خانه متوقف شد.

اگر امروز بارسا و اتلتیکو پیروز شوند، عملا شانس رئال برای کسب عنوان قهرمانی کاهش خواهد یافت.  رئال در یک هفته گذشته درگیر مسائل حاشیه ای مربوط به سوپرلیگ هم بوده و این روزها تهدید به اخراج از لیگ قهرمانان فصل بعد نیز شده است.

 

 

1594762

 

 

روبرتو کارلوس اسطوره برزیلی رئال در مورد بازی شب گذشته به کادنا سر گفت:« فکر نمی کنم این تساوی به معنای خداحافظی با قهرمانی لالیگا باشد. تیم همه تلاش خودش را کرد و هنوز 5 بازی دیگر باقیمانده است. حالا باید استراحت کرد و سپس روی چلسی متمرکز شد. نباید فراموش کرد که رئال مدت هاست هر سه روز یک بار بازی می کند و بازیکنان طبعا خسته اند. مصدومان زیادی هم داریم و این باعث شده تعداد محدودی بازیکن، هر هفته استفاده شوند.»

 

کارلوس در مورد برخورد توپ به دست مدافع بتیس که داور و وی ای آر پنالتی تشخیص ندادند گفت:« در فوتبال اسپانیا هر بازی صحنه های مشکوک داوری داریم ولی باید به نظر داوران احترام گذاشت.»

 

 

1594731

 

 

چلسی:« بازی بسیار مهمی است. رئال تاریخچه بزرگی در لیگ قهرمانان دارد و با نهایت احترام برابر چلسی قرار می گیریم. فکر می کنم بازی بزرگی خواهد شد. بعید می دانم تمرکز تیم به خاطر مسائل حاشیه ای سوپرلیگ به هم خورده باشد. تیم فقط به فوتبال فکر می کند و مقابل چلسی هم بازی خوبی انجام خواهند داد.»

 

دیدگاه‌ها