کد خبر : 1751565 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 17:46 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

مارکو وراتی:

قهرمانی می خواهیم، باید همه بازی ها را ببریم

ستاره ایتالیایی پی اس جی فصل جاری لیگ فرانسه را جذاب ترین خواند و راه قهرمانی را در بردن هر 4 بازی باقیمانده عنوان کرد.

قهرمانی می خواهیم، باید همه بازی ها را ببریم

به گزارش "ورزش سه"،  شب گذشته از هفته 34 لوشامپیونا، پاری‌سن‌ژرمن مقابل متز قرار گرفت و توانست با 2 گل کیلیان امباپه و یک گل از مائورو ایکاردی با نتیجه 1-3 برنده شود. پس از اتمام این بازی مارکو وراتی لیگ امسال فرانسه را لیگی فوق‌العاده جذاب دانست و گفت که آن‌ها مجبورند در تمام بازی‌ها برنده شوند.

 وراتی در مسابقات این فصل 6 پاس گل داده و هنوز موفق به گلزنی نشده است. پاری سن ژرمن در حال حاضر دو امتیاز بیشتر از لیل رده دومی دارد و البته یک بازی بیشتر این رقیبش در مسیر قهرمانی انجام داده است. بازی عقب افتاده لیل مقابل لیون است که در رده چهارم جدول قرار دارد و امروز برگزار می شود. 

 

 

1594966

 

 

وراتی در پایان بازی با متز گفت:« مجبوریم در تمام مسابقات مان پیروز شویم. برنامه مشخصی داریم که شامل پیروزی در بیشترین مسابقات ممکن است. سایر تیم ها هم بازی خواهند کرد و راه خودشان را می روند. باید منتظر ماند و دید در نهایت کدام تیم قهرمان می شود. در حال سپری کردن فصل فوق العاده ای هستیم که یکی از جذاب ترین فصل های سال های اخیر لیگ فرانسه محسوب می شود.»

 

وراتی ادامه داد:« هنوز 4 تیم شانس قهرمانی دارند و به همین خاطر است که نمی توانیم مرتکب کوچکترین اشتباهی شویم. برابر متز بازی سختی داشتیم ولی توانستیم برنده شویم و مستحق این برد نیز بودیم به همین خاطر بسیار خوشحال هستیم.»

دیدگاه‌ها