کد خبر : 1751568 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 17:48 | 16.7K بازدید | 12 دیدگاه

سه تیم باید از این گروه صعود می‌کرد؛

خطیبی: فریب جایگاه پاختاکور را نمی‌خوریم

سرمربی تراکتور تاکید کرد شاگردانش با تمام توان مقابل پاختاکور قرار می‌گیرند.

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار برگشت مقابل پاختاکور، اظهار کرد: پاختاکور یک تیم فوق‌العاده است که بازی‌های خوبی را ارائه داده، اما امتیازات کافی را کسب نکرده است. با این حال، جایگاه این تیم ما را فریب نمی‌دهد.

 

او ادامه داد: ما از لحاظ روحی برای این بازی آماده هستیم و می‌دانیم که یک بازی مهم و سرنوشت‌ساز در پیش داریم.‌ در مسابقات گذشته با تمام وجود تلاش کردیم و ان‌شاءالله فردا بتوانیم به روند خوبِ خود ادامه بدهیم. من معتقدم که از گروه ما باید سه تیم به مرحله بعد صعود کند.

 

 

1594967

 

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: به بازی‌های یکی دو گروه دیگر که نگاه می‌کردم به این نتیجه رسیدم که آنها اگر با تیم امیدهای خود هم وارد زمین می‌شدند می‌توانستند صعود کنند، اما در گروه ما همه تیم‌ها خوب هستند و صعود هیچ تیمی قطعی نشده است.

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون دیدار رفت مقابل پاختاکور گفت: بازی اول برای ما تمام شده و تمام تمرکزمان بر روی بازی فرداست. دیدار رفت مقابل پاختاکور تجربه خوبی برای ما بود که شناخت خوبی از حریف‌مان پیدا کردیم. امیدوارم فردا یک بازی منطقی و حساب شده ارائه دهیم.

 

خطیبی تاکید کرد: هواداران مطمئن باشند که تک‌تک بازیکنان‌مان با تمام وجود به میدان می‌روند تا با کسب سه امتیاز، آنها را خوشحال کنند.

دیدگاه‌ها