کد خبر : 1751570 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 18:11 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلین شیت دیوار بلژیکی؛

تنها اتفاق مثبت توقف رئال در آستانه بازی بزرگ

تیبو کورتوا در بهترین زمان ممکن به یکی از بهترین روندهای کلین شیت خود در رئال رسیده است.

تنها اتفاق مثبت توقف رئال در آستانه بازی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید شب گذشته برابر بتیس متوقف شد و دو امتیاز حیاتی را از دست داد ولی می توان به یک نکته مثبت از این بازی اشاره کرد و آن کلین شیت تیبو کورتواست.

این برای چهارمین بازی متوالی بود که گلر بلژیکی دروازه اش را بسته نگاه می داشت(برابر لیورپول، ختافه، کادیز و بتیس). آخرین بار او دقیقه 60 ال کلاسیکو دروازه اش را باز شده دیده و اکنون به رکورد 390 دقیقه بدون گل خورده رسیده است که هفتمین روند خوب کلین شیت های او از زمانی است که به رئال پیوست.

کورتوا اما هنوز با بهترین رکوردش در رئال فاصله دارد. فصل جاری او در ماه فوریه توانسته رکورد 457 دقیقه کلین شیت را نیز ثبت کند.

 

 

1587020

 

 

فصل گذشته کورتوا یکی از ارکان قهرمانی رئال در لالیگا بود و دو مقطع توانست رکورد خوبی از حیث کلین شیت به ثبت برساند و هر دوبار از 500 دقیقه عبور کرد. یک بار بین ماه های اکتبر و نوامبر با کلین شیت در 5 بازی متوالی به رکورد 535 دقیقه رسید و یک بار هم برابر مایورکا، اسپانیول، ختافه، بیبائو و آلاوس در مجموع 507 دقیقه گلی دریافت نکرد. او در نهایت بهترین گلر فصل لالیگا نیز معرفی شد.

 

 

1577787

 

 

روند خوب کلین شیت های کورتوا در آستانه بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل چلسی می تواند اتفاقی مثبت و امیدوارکننده برای رئالی ها باشد. سه شنبه شب در دی استفانو بسیار مهم است که رئال گلی از حریف خود دریافت نکند تا در بازی برگشت دست بالا را داشته باشد. کورتوا در بهترین فرم ممکن به تیم سابقش رسیده و به نظر، دیواری مستحکم  برای کهکشانی ها خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها