کد خبر : 1751586 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 19:05 | 55.1K بازدید | 11 دیدگاه

غیبت قطعی نادری و دیاباته مقابل الاهلی عربستان

دو ستاره استقلال در دیدار با الاهلی عربستان خواهند بود.

غیبت قطعی نادری و دیاباته مقابل الاهلی عربستان

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مسائلی که طرفداران استقلال را برای دو بازی پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا نگران کرده، وضعیت مصدومان این تیم است. در جریان بازی شب گذشته استقلال و الدحیل شیخ دیاباته، محمد نادری و فرشید اسماعیلی 3 ستاره آبی ها دچار آسیب دیدگی شدند.


بعد از انجام معاینات پزشکی مشخص شد فرشید اسماعیلی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد اما وضعیت دو بازیکن دیگر نگران کننده است. دیاباته و نادری هردو از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده اند و باید تحت مراقبت باشند.


اگرچه آنها MRI داده اند و جواب این آزمایش فردا به دست مسئولان استقلال می‌رسد تا میزان دوری شان از میادین مشخص شود اما مساله واضح غیبت این دو بازیکن مقابل الاهلی عربستان است.


با توجه به زمان اندک باقیمانده تا مسابقه با الاهلی کادر پزشکی استقلال عملا کار خاصی برای رسیدن دیاباته و نادری به بازی سه‌شنبه شب نمی‌تواند انجام بدهد و به همین خاطر این دو بازیکن غایب قطعی استقلال در مسابقه پنجم آسیایی خواهند بود.


حال باید دید در غیاب دیاباته و نادری کادرفنی استقلال ترکیب تیمش را برای مسابقه با الاهلی عربستان چطور خواهد چید و از چه بازیکنانی در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.


گفتنی است؛ دیدار استقلال و الاهلی 45 دقیقه بامداد چهارشنبه در زمین شماره ورزشگاه ملک عبدالله جده برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها