کد خبر : 1751588 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 19:24 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

لیدز ۰-۰ یونایتد؛ نبرد بیلسا و سولسشر برنده نداشت

دو تیم لیدز و منچستر یونایتد در یک مسابقه نه چندان جذاب به تساوی بدون گل دست یافتند.

لیدز ۰-۰ یونایتد؛ نبرد بیلسا و سولسشر برنده نداشت

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امروز از سری مسابقات هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس مهمان لیدزیونایتد بود که در پایان این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

 

1595002

 

 

منچستر یونایتد کار را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان لحظات ابتدایی بازی توسط میسون گرینوود به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

در ادامه بازی نیز یونایتد به طور کلی توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه لیدزیونایتد ایجاد کند.

 

 

1595005

 

1595004

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد منچستر یونایتد به یک ضربه آزاد دست یافت اما شوت بسیار خوب مارکوس راشفورد با واکنش خوب دروازه بان لیدزیونایتد همراه شد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل تمام شود.

 

برخلاف انتظار این لیدزیونایتد بود که نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقایق 57 و 61 دو موقعیت خوب برای باز کردن دروازه منچستریونایتد داشت اما در گلزنی ناکام بود تا بازی با همان تساوی بدون گل دنبال شود.

 

 

1595003

 

 

در ادامه مسابقه نیز حملات دو تیم هیچ نتیجه ای در بر نداشت تا بازی با همان تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند و امتیازات تقسیم شده باشد.

دیدگاه‌ها