کد خبر : 1751589 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 19:22 | 7.6K بازدید | 3 دیدگاه

اینتر 1 - 0 ورونا؛ چند قدم تا فتح اسکودتو

اینتر در دیداری دشوار و در خانه خود موفق شد با یک گل ورونا را مغلوب بکند.

اینتر 1 - 0 ورونا؛ چند قدم تا فتح اسکودتو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب دو تساوی 1-1 متوالی، اینتر این هفته در استادیوم سن سیرو موفق شد با تک گل متئو دارمیان ورونا را شکست داده و به فتح اسکودتو بعد از یک دهه نزدیک تر بشود.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه سوم تا آستانه زدن گل اول هم پیش رفت، اما ضربه لائوتارو مارتینز در موقعیتی تک به تک دقیق نبود و راهی به دروازه ورونا نیافت. دقایقی بعد و روی پاس لائوتارو بود که اشرف حکیمی در مقابل دروازه ورونا صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه این بازیکن نیز از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

 

در دقیقه 26 ورونا تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ابتدا ضربه بسا توسط سمیر هندانوویچ مهار شد و در ریباند نیز ضربه دی مارکو راهی به دروازه اینتر نیافت.

 

1594991

 

دقایقی بعد کریستن اریکسن با نواختن یک ضربه ایستگاهی می توانست دروازه ورونا را باز کند، اما ضربه این هافبک دانمارکی از بالای دروازه حریف به بیرون رفت و نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

ورونا در همان اوایل نیمه دوم و روی ارسال یک کرنر موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه اینتر داشت، اما ضربه فارائونی با اختلاف کمی از کنار دروازه نراتزوری به بیرون رفت.

 

در دقیقه 64 این بار لائوتارو مارتینز بود که می توانست در گوشه محوطه جریمه بالاخره قفل دروازه ورونا را باز کند، اما دی سیلویتری دروازه بان حریف به زیبایی ضربه این مهاجم آرژانتینی را مهار کرد. دقایقی بعد اینتر تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت، اما ضربه ایستگاهی اشرف حکیمی به دیرک دروازه ورونا برخورد کرده و راهی بیرون زمین شد.

 

اما در دقیقه 76 اینتر بالاخره به گل رسید. با پاس اشرف حکیمی، متئو دارمیان در محوطه جریمه ورونا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زمینی موفق به باز کردن دروازه حریف شد. در ادامه اینتر به خوبی موفق به کنترل جریان بازی شده و در نهایت با همان یک گل ورونا را شکست داد تا در آستانه فتح عنوان قهرمانی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها