کد خبر : 1751602 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 19:47 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکن پاختاکور: شانس کمی برای صعود داریم

آگزاموف بازیکن پاختاکور می گوید هر تیمی که تمرکز بالایی داشته باشد، برنده بازی فردا می شود.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور که با 6 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی گروه دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، فردا در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود. شاگردان خطیبی در صورت پیروزی، گام بزرگی برای صعود به دور بعدی برمیدارند.


آگزاموف بازیکن پاختاکور در نشست خبری قبل از این بازی گفت: فردا یک مسابقه مهم با تراکتور داریم. آنها تیم خوبی هستند و یک بازی دشوار در انتظار ماست. ما هنوز شانس کمی برای صعود به مرحله بعدی داریم و تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا از این شانس کم استفاده کنیم.

 

 

1595021

 


او ادامه داد: ما برای پیروزی در دو بازی آینده و صعود به دور بعد وارد زمین خواهیم شد. تراکتور در جدول رده بندی بالاتر از ما قرار دارد و حریف قدرتمندی است. فکر می کنم که در مسابقه فردا، تیمی که از نظر بدنی آمادگی بیشتری داشته باشد؛ برنده میدان  خواهد شد.


دیدار رفت دو تیم در یک بازی دیدنی و مهیج با تساوی 3 – 3 به پایان رسید. تبریزی ها ابتدا با 2 گل از حریف پیش افتادند و در ادامه 3 بار دروازه خود را باز شده دیدند تا نهایتا توسط عباس زاده به گل تساوی دست یافتند. دیدار فردای دو تیم از ساعت 19:30 در استادیوم الشارجه امارات برگزار می شود.

دیدگاه‌ها