کد خبر : 1751606 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 19:59 | 212.4K بازدید | 16 دیدگاه

فرار سبز و قرمز از سقوط

گلزنی علیپور - جشن بزرگ ماریتیمو

ماریتیمو با درخشش ستاره های ایرانی خود به یک برد مهم در لیگ پرتغال دست یافت.

گلزنی علیپور - جشن بزرگ ماریتیمو

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماریتیمو در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر پرتغال میهمان تیم بواویستا بود. ماریتیمو که طی 3 بازی اخیر خود 2 برد کسب کرده بود در این دیدار نیز موفق شد روند خوب خود را ادامه داده و به یک پیروزی دیگر دست پیدا کند. تقابل دو تیم با توجه به شرایط جدول، یک تقابل 6 امتیازی بود و ماریتیمو موفق شد با درخشش ستاره های ایرانی خود میزبانش را شکست دهد.

 

امیر عابدزاده و علی علیپور دو بازیکن ایرانی تیم ماریتیمو در این دیدار در ترکیب اصلی تیم شان حضور داشتند. تلاش دو تیم در جریان بازی تنها منجر به ثمر رسیدن یک گل شد که زننده این گل علی علیپور مهاجم ماریتیمو بود. وی که تا هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرتغال موفق به گلزنی در این مسابقات نشده بود با باز کردن دروازه بوآویستا دومین گل خود را به ثمر رساند. علی علیپور در هفته بیست و ششم برای ماریتیمو و در جدال با فارنسه گلزنی کرده بود که در این بازی هم تیمش به برد یک بر صفر رسید و سه امتیاز شیرین و حیاتی به دست آورد. هفته پیشین و در جدال با ریوآوه هم علی علیپور سازنده تک گل تیمش در این مسابقه بود که توسط جوئل به ثمر رسید. 

 

 

1595047

 

 

گل علی علیپور روی موقعیتی به ثمر رسید که با پاس پدرو شروع شد و در حالی که ژوئل تاگو روی این پاس در شرایط گلزنی قرار داشت، از خود گذشتگی کرده و هم تیمی اش را در شرایط گلزنی مطمئن تر قرار داد و مهاجم ایرانی ماریتیمو دریافت کننده این پاس بود که پس از یک چرخش زیبا و شوتی دیدنی گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

 

1595029

 

1595030

 

1595028

 

 

امیر عابدزاده که در بازی با فارنسه توانسته بود با سیوهای نجات بخش خود به خوبی از گل علی علیپور محافظ کرده و تیمش را به یک برد شیرین برساند، در بازی امشب نیز با عملکرد خوب و واکنش های مطمئن اش که همراه بود با رقم زدن یک کلین شیت دیگر، از تک گلی که هموطنش به ثمر رسانده بود مراقب کرد تا ریوه آ برنده رقابت شش امتیازی این هفته شود.

 

 

1595046

 

 

با پیروزی ماریتیمو در برابر بوآویستا این تیم 30 امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول صعود کرد. ماریتیمو پیش از این در رده شانزدهم جدول قرار داشت و اگر در این رده باقی می ماند برای بقاء در لیگ برتر پرتغال باید در بازی پلی آف حاضر می شد اما اکنون با صعود به رده چهاردهم جدول از خطر سقوط نجات پیدا کرده است. در لیگ برتر پرتغال تیم های هفدهم و هجدهم به دسته ی پایین تر سقوط می کند و تیم شانزدهم هم در بازی پلی آف حاضر می شود.

 

 

 

1595111

 

ژوئل تاگو که تک گل ماریتیمو روی پاس او و توسط علی علیپور به ثمر رسید، در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. این در حالی بود که خیلی ها منتظر اهدای این جایزه به علیپور بودند.

 

دیدگاه‌ها